• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

دیدار با خانواده شهدا از افتخارات مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

  • کد خبر : 51787
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
دیدار با خانواده شهدا از افتخارات مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است
بوشهر_ مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا برای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی افتخاری بزرگ و توفیقی الهی است.

گیتی آنلاین_ مهدی مرکبی در دیدار با خانواده شهید والامقام حاج حسین مقاتلی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، برای مسئولان افتخار بزرگی است چرا که خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

وی امنیت پایدار کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: در سایه امنیت پایداری که شهدا با از جان گذشتگی و نثار خون خود در کشور ایجاد کردند جامعه به پیشرفت‌های علمی و … دست یافته است و تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهداشت و درمان به برکت خون‌های پاک شهیدان است و ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنها صیانت‌کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

مرکبی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های شاخص دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده و با عنوان طرح سپاس به طور مستمر در این دانشگاه در حال انجام است.

در این دیدار مسئول خیرین دانشگاه علوم پزشکی ، کارشناس امور ایثارگران دانشگاه و تیم مدیریت شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند.

در پایان این مراسم از فرزند شهید والامقام «حاج حسین مقاتلی» تجلیل شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51787

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.