• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
1

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با «محمدنبی شیهکی» ریئس پارک علم و فناوری استان

  • کد خبر : 56361
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۰۰
دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با «محمدنبی شیهکی» ریئس پارک علم و فناوری استان
سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با «محمدنبی شیهکی» ریئس پارک علم و فناوری استان دیدار کرد.

گیتی آنلاین-سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با «محمدنبی شیهکی» ریئس پارک علم و فناوری استان دیدار کرد.

سردار جعفری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم از زحمات و تلاش های خوب، مثبت و اثرگذار مجموعه پارک علم و فناوری استان تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول بیان داشت: حضور استاندار مومن، انقلابی و دلسوز در استان سیستان و بلوچستان یکی از نقاط قوت به‌منظور پیشرفت استان در همه جهات می باشد، امیدواریم شروع همکاری و تعامل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کارآفرینان جوان در مجموعه پارک علم و فناوری بتواند آغاز راهی برای ایجاد تغییر و تحولات خوبی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گردد.

این مسئول ادامه داد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سال ۹۶ با ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه ساختمان افتتاح گردید و با عنایت به عدم تکمیل مراحل ساخت این پروژه و همچنین عدم محتوا سازی مناسب، عملاً بهره برداری مطلوبی صورت نگرفته است. با وجود تمام کمبودها، با برنامه ریزی انجام شده سالانه بیش از پنج هزار دانش آموز و دانشجو از موزه فرهنگی شهدا و دفاع مقدس زاهدان بازدید می کنند.

سردار جعفری ادامه داد: باید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در راستای ترویج و توسعه بهتر و بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انعکاس مطلوب این فرهنگ به نسل نوجوان و جوان جامعه به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. لذا امید است با همکاری و تعامل شخص دکتر شیهکی و تیم توانمند و متعهدشان بتوانیم کارهای محول شده در حوزه محتوایی و زیباسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را به خوبی انجام دهیم.

در پایان جلسه مقرر گردید به منظور آغاز همکاری، گروهی از مهندسان پارک و علم فناوری برای بازدید و مشاهده وضعیت موجود به مرکز فرهنگی مراجعه و پیشنهادات و برآوردهای اولیه خود را ارائه کنند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56361

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.