• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

دیدار رئیس هیات تیراندازی نزاجا ایران با رئیس فدراسیون تیراندازی سوئیس کشت صد هکتار ماش در زمین های کشاورزی شهرستان بمپور ظرفیت تولید گوشت مرغ در زاهدان به بیش از ۱۱ هزار تن ارتقا می یابد بهترین تلویزیون‌های ۷۵ اینچی برای کاربران رویداد ادبی آیینه‌ها؛ آشنایی با مولانا محمد طالب جاجرمی مجمع عمومی سالانه بیمه پاسارگاد برگزار شد. پزشکان در صدر/ میانگین مالیات مقطوع تبصره ۱۰۰ پزشکان و دندانپزشکان ۳۵ میلیون تومان بالغ بر ۱۰میلیارد ریال به بخش زیربنایی کشاورزی نی‌ریز خسارت واردشده است «جُرم عاشقی» احمد اسماعیلی منتشر شد قدردانی از ۶۹ دانش‌آموز پژوهشگر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه رودسر;تلاش ها و خدمات صادقانه و ارزشمند مدیریت شهری و شورا در روند توسعه عمران شهری ستودنی است زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد / با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان زنگ مهر و مقاومت در نخستین روز از فصل بازگشایی مدارس به صدا درآمد.

4

دیدار چهره به چهره مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان با مردم و بررسی مشکلات روستاییان 

  • کد خبر : 21918
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
دیدار چهره به چهره مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان با مردم و بررسی مشکلات روستاییان 
فارس_ مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان به همراه کارشناسان این بنیاد ، جهت مرتفع نمودن مشکلات ساخت و سازهای روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفرجمعیت این شهرستان با مردم دیداری چهره به چهره داشتند.

گیتی آنلاین_ کرامت ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: در دیدار چهره به چهره موضوع آزاد نمودن اقساط وام ها و تکمیل پرونده ها بررسی شد و کارشناسان بنیاد مسکن از روستاهای بخش مرکزی و شهر ایج بازدید نمودند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان خاطر نشان کرد: در این بازدید که دهیاران روستاهای بخش مرکزی نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات حدود ۳۰ نفر از متقاضیان در منزل پیگیری گردید و مقرر شد همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان در ادامه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در سالی که گذشت را بیان کرد و افزود: بسیاری از دستاوردهایی که در این شهرستان در راستای توسعه روستایی رقم خورده است محصول همین دیدارها و نشست های مستقیم با مردم است.

وی از پرداخت وام های مسکن روستایی و شهری با همکاری بانک ها در این شهرستان با اعتباری معادل ۵۸۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در این شهرستان ۵۴۰ میلیون تومان وام معیشتی پرداخت شد و ۲ میلیارد تومان به عنوان تهسیلات بلا عوض جهت احداث واحدهای مسکونی و تعمیراتی اختصاص یافت.

ابراهیمی از بهسازی روستاهای این شهرستان ، آسفالت و توسعه معابر ، احداث کانال دفع آب های سطحی با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان همچنین گفت: تهیه و بازنگری طرح هادی روستاها با اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان و اختصاص زمین یک هکتاری شهرک امام حسین (ع) برای احداث مسکن ملی و احداث ۱۱۲ واحد مسکونی از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن در سالی که گذشت است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.