• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

یک ساعت با محیط بانان شهرستان پاسارگاد و فرهنگ سازی استفاده کمتر از کاغذ  «دویست‌وهشتادمین شب سال»  شب چهارشنبه‌سوری روی صحنه نخواهد رفت/ تغییر زمان اجرای «سمنگان» برای دو شب پیاپی   پرداخت بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه توزیع ۵ هزار تن برنج در بین خانواده های کم برخوردار توسط هلال احمر مجمع عمومی عادی سالیانه (سال مالی ۱۴۰۱) و مجمع عمومی فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام) برگزار شد در زمینه همکاری و کمک به شهرداری در حوزه های مختلف آمادگی داریم نظرخواهی نرخ جدید سود حساب‌های ارزی بانک توسعه صادرات ایران تقدیر معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر محمدرضا مقدسیان مجری «سینماملت» شد انتصاب‌های جدید در شبکه مستند  کمیته امداد امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت است اجتماع بزرگ عزاداران و دلسوختگان حسینی شمال‌غرب شیراز برگزار می‌شود

0
رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان خراسان رضوي:

فعالیت بالغ بر ۸۰ هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری /بنظارت دقيق و آماده‌سازي کامل براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري

  • کد خبر : 56813
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۴۵
فعالیت بالغ بر ۸۰ هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری /بنظارت دقيق و آماده‌سازي کامل براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري
رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در خراسان رضوي، از آمادگي کامل و نظارت دقيق بر مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري خبر داد و از همکاري رسانه‌ها و مردم در اين رويداد بزرگ اجتماعي و سياسي تقدير کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، کمال سرويها، امروز در استودیو انتخابات که در استانداری رضوی حضور یافت و اظهار کرد: رسانه با تلاش و زحمت فراوان مرحله به مرحله گزارشي از اين بزرگ‌ترين رويداد اجتماعي و سياسي کشور، يعني انتخابات رياست جمهوري، به مردم گزارش مي‌دهند.

وي افزود: مرحله اول انتخابات در هشتم تيرماه برگزار شد و ظهر شنبه نتايج اعلام شد و دو نفر از نامزدها براي مرحله دوم مشخص شدند. بلافاصله بعدازظهر روز شنبه با رياست محترم ستاد اجرايي استان جلسه برگزار کرديم و خود را براي برگزاري مرحله دوم انتخابات که امروز برگزار مي‌شود، آماده کرديم.

رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در خراسان رضوي،  ادامه داد: تمامي ملزومات و امکانات لازم از تهران دريافت و به شهرستان‌ها ارسال شد و با آمادگي کامل و تعامل حداکثري با هيئت‌هاي اجرايي و نظارت کار را پيش مي‌بريم.

سرويها در ادامه تصريح کرد: در مرحله اول انتخابات با نظم و تدبير خوب امور پيش رفت و اميدواريم امروز هم با همين نظم و تدبير امور پيش برود. ما سعي کرديم با افزايش تعداد شعب در مناطق پرجمعيت مثل حرم مطهر، از ازدحام مردم جلوگيري کنيم تا راي‌دهندگان سريع‌تر به خواسته خود که انداختن راي به صندوق است، برسند.

وي همچنين از مردم خواست تا از فرصت پيش از ظهر استفاده کنند و راي خود را در ساعات اوليه روز به صندوق بيندازند تا از شلوغي و ازدحام در ساعات پاياني جلوگيري شود.

رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در خراسان رضوي همچنين به شايعات منتشر شده در فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: ما تجربه انتخابات گذشته را داريم و مي‌دانيم که شايعاتي بدون اساس ممکن است بروز کنند. لذا در جلسات با عزيزان ستادي تاکيد کرديم که هرگونه شايعه‌اي را ابتدا با ما يا هيئت اجرايي در ميان بگذارند تا مستندات لازم ارائه شود و از تصميم‌گيري بر اساس شايعات جلوگيري شود.

سرويها افزود: در همين مرحله اول انتخابات، شايعاتي در خصوص نبود صندوق‌هاي راي در شهرک صنعتي توس مطرح شد که به سرعت تکذيب شد. ما در مساجد و حتي به صورت سيار شعب اخذ راي داريم و هيچ کمبودي وجود ندارد. اميدواريم مردم عزيز با حضور گسترده و بانشاط خود در ساعات پاياني نيز در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد:  بالغ بر ۸۰ هزار نفر در انتخابات فعالیت دارند که ۱۷ هزار نفر هیئت نظارت و بقیه هیئت اجرایی هستند، حتی کمترین مشکلی احساس نمی‌شود و امروز با آمادگی کامل و تعامل حداکثری با هیئت‌های اجرایی و نظارت کار را پیش می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در جلسات مختلف با دوستان ستادي آموزش‌ها و هشدارهاي نظارتي لازم را ارائه کرده‌ايم و اميدواريم انتخابات با کمترين تنش و تخلف برگزار شود. بالغ بر هشتاد هزار نفر از هيئت نظارت و هيئت اجرايي در اين انتخابات مشغول فعاليت هستند تا سلامت آراي مردم عزيزمان را تضمين کنند و نتايج را به صورت دقيق و سريع اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56813

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.