• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
1

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد: برقراری امنیت روانی شهروندان اولویت دستگاه قضائی

  • کد خبر : 62826
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد:  برقراری امنیت روانی شهروندان اولویت دستگاه قضائی
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جریان بازدید از پارک فدک ارومیه گفت: برقراری امنیت روانی شهروندان و نظم عمومی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ صبح امروز ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، به همراه حسین مجیدی دادستان مرکز استان برای بررسی وضعیت و مشکلات محلی، از پارک فدک ارومیه بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مطالبات برخی از شهروندان در فضای مجازی و برای بررسی و پاسخگویی به این دغدغه‌ها، عصر روز چهارشنبه ۷ شهریورماه در پارک فدک ارومیه حاضر شدیم.

وی تاید کرد: حضور در این مکان به منظور شنیدن مستقیم مسائل و مشکلات مردم و تعامل با اهالی محلی و متولیان مربوطه بوده است.

عتباتی افزود: با گفتگو و ملاقات با مردم و مسئولان محلی تلاش می‌کنیم به مشکلات و چالش‌های موجود به صورت دقیق و عملی رسیدگی کنیم این ارتباط مستقیم با شهروندان نه تنها به درک بهتر مسائل کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای تقویت اعتماد عمومی به دستگاه قضایی نیز فراهم می‌آورد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه صحبت‌های خود بر اهمیت برقراری نظم عمومی و امنیت روانی شهروندان تأکید کرد و اظهار داشت: اولویت اصلی دستگاه قضایی برقراری نظم و امنیت در جامعه است و ما در این خصوص هیچ گونه کم‌کاری و مماشاتی را نمی‌پذیریم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای دقیق قوانین جاری کشور، بیان کرد: وظیفه دستگاه قضایی، حفظ امنیت و آرامش روانی مردم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

عتباتی همچنین خاطرنشان کرد: برخورد با موارد تخلف و نقض قانون، باید با جدیت و قاطعیت انجام شود تا اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و امنیت جامعه تقویت شود.

وی همچنین به برنامه‌های آتی دستگاه قضایی استان برای ارتقای نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف ما، افزایش تعاملات بین دستگاه قضایی و نهادهای اجرایی و انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم و ارتقای سطح امنیت در شهرها و روستاهای استان است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از شهروندان خواست تا با گزارش تخلفات و همکاری با نهادهای قضایی، در برقراری نظم و امنیت بیشتر در جامعه سهیم باشند.

عتباتی از مسئولان استانی خواست تا با جدیت بیشتری به مشکلات و نیازهای مردم رسیدگی کنند چراکه دستگاه قضایی آماده است تا در چارچوب قانون، از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حل مسائل و ایجاد شرایطی بهتر برای زندگی مردم استفاده کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه‌جانبه مسئولان و مردم، بتوان گام‌های موثری در جهت توسعه و بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی استان برداشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.