• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در راستای پیگیری مسائل و مشکلات درمانی حوزه انتخابیه؛ *دیدار محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امیر حیات‌مقدم از عموم مردم به‌ منظور حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت نمود ماهان سیرجان شرکت برتر مجموعه‌های تابع سازمان ایمیدرو در حوزه HSE شد علی کسمایی و فیلم سینمایی «آوای موسیقی» در بیست و یکمین قسمت «صداهای ابریشمی»  آیین افتتاحیه «خیلی زود عادت می‌کنیم» برگزار شد مراسم یادواره شهدای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شیراز برگزار می‌شود قاتلان فراری در دام کارآگاهان پلیس کی بی سی در مدار صعودی با دکتر صالح نبود پلاک شهرداری، معضل اصلی توزیع مرسولات پستی در آذربایجان غربی/لزوم نصب پلاک هوشمند در درب منازل نخستین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم هنرمندان استان فارس تا ۱۵مهر می‌توانند آثار خود را به بخش ویژه «جایزه شیراز » در سومین جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی ارسال کنند  تعقیب و گریز و دستگیری شکارچی مسلح سابقه دار در پارک ملی بمو شیراز 

1

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌‌غربی: کیفرخواست متهمان فساد گمرک صادر شد

  • کد خبر : 63410
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌‌غربی:  کیفرخواست متهمان فساد گمرک صادر شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از صدور کیفرخواست متهمان باند قاچاق کالا و فساد در گمرک رازی خوی خبر داد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ از صدور کیفرخواست برای متهمان باند قاچاق کالا و فساد در گمرک رازی شهرستان خوی خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش‌هایی مبنی بر سوء جریانات و بی‌نظمی‌های موجود در گمرک رازی خوی، که شامل قاچاق کالا با مشارکت برخی از کارکنان گمرک بود، اقدامات قضایی و اطلاعاتی به طور جدی آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات دقیق و فنی و کسب اطلاعات جامع درباره سوء جریانات در گمرک رازی، دستورات قضایی برای دستگیری متهمان صادر شد در این عملیات، باند قاچاق کالا منهدم شد و ۱۶ نفر از جمله عوامل قاچاق و کارکنان گمرک دستگیر و به مقام قضایی مربوطه معرفی شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اتهامات وارده به این افراد شامل قاچاق حرفه‌ای کالا، پرداخت رشوه و دریافت مکرر رشوه است پس از بررسی و رسیدگی‌های لازم در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خوی، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای متهمان صادر شده است.

عتباتی در ادامه تاکید کرد: برخورد با فساد و قاچاق کالا از اولویت‌های دادگستری استان است و با هرگونه سوء استفاده و تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این قبیل اقدامات، علاوه بر تهدید سلامت اقتصادی کشور، به اعتماد عمومی آسیب می‌زند و دادگستری در تلاش است تا با ارتقاء نظارت‌ها و تسریع در رسیدگی‌های قضایی، این معضلات را به حداقل برساند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبود فرآیندهای نظارتی و مدیریتی در گمرکات استان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل ارتقاء سیستم‌های نظارتی، افزایش دوره‌های آموزشی برای کارکنان گمرک و تقویت همکاری با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌باشد. هدف از این اقدامات، جلوگیری از بروز فساد و قاچاق کالا و همچنین ارتقاء کارآیی و شفافیت در گمرکات استان است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.