• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام فردا در تهران برگزار می‌شود حل مشکلات دو کشور عراق و ایران از طریق مراکز علمی و پژوهش های مشترک سرپرست پست استان همدان منصوب شد مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی تاکید کرد: ضرورت گسترش برنامه‌های آموزشی در دولت جدید برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در شرکت شهدای صنایع صدر شیمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در استان فارس اختصاص بخش ویژه به هنرستان‌های هنرهای زیبا در جشنواره موسیقی فجر ۳۹ برپایی ۶ موکب سلامت در استان سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات سلامت به زوار پاکستانی افتتاح ۱۲۵ پروژه در سنندج در طول هفته دولت  «خانه برناردا آلبا» تا پایان فصل بهار مهمان سالن اصلی برج آزادی تهران است/ «خانه برناردا آلبا» با تغییراتی تازه روی صحنه تولید بیش از ۱۶ میلیون دوز واکسن پاستوکووک افزایش بهره وری با هوشمندسازی فرایندها محقق شد محمد جمالی افزود: سیده ژیلا انجم روز. فوق لیسانس رشته حقوق جزا و دبیر دبیرستان های یاسوج و دبیر دبیرخانه راهبری کشوری قرآن و پیام های آسمان مستقر در استان ، معلم نمونه كشوری از استان كهگیلویه و بویراحمد شد.

1

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه خبر داد:  توزیع ۱۷۷ پک تحصیلی در ارومیه

  • کد خبر : 63327
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه خبر داد:   توزیع ۱۷۷ پک تحصیلی در ارومیه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه گفت: ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۹۰۰ هزار تومان و ۱۷۷ پک تحصیلی به ارزش هر پک ۹۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، علی بابایی اظهار کرد: ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۹۰۰ هزار تومان و ۱۷۷ پک تحصیلی به ارزش هر پک ۹۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

بابایی بیان کرد: در راستای اجرای طرح «قرار دوازدهم» که با هدف بزرگداشت مقام امام زمان (عج) و از محل درآمد موقوفات منطبق انجام می‌شود، در روز دوازدهم هر ماه خدمات اجتماعی متنوعی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌گردد.

وی افزود: در این طرح، خدماتی از قبیل کمک‌های معیشتی، توزیع غذای گرم در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان انجام می‌شود.

همچنین بابایی تاکید کرد که این اقدامات با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند و دانش‌آموزان کم‌برخوردار انجام می‌شود. وی افزود: ما تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های مشابه، حمایت‌های بیشتری از این گروه‌ها داشته باشیم و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود گام‌های مؤثری برداریم.

وی به اهمیت ادامه‌دار بودن این طرح‌ها و گسترش آن‌ها در سایر مناطق استان اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری‌های بیشتر و استفاده بهینه از منابع موقوفات، بتوانیم به نیازمندان بیشتری کمک کنیم و در راستای کاهش فقر و نابرابری اجتماعی گام برداریم.

طرح «قرار دوازدهم» گامی در جهت حمایت از نیازمندان

وی یادآور شد: طرح «قرار دوازدهم» یکی از ابتکارات ارزشمند اداره کل اوقاف و امور خیریه است که با هدف بزرگداشت مقام امام زمان (عج) و در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود. این طرح در روز دوازدهم هر ماه به اجرا درمی‌آید و بر اساس آن، خدمات متنوعی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌گردد.

بابابایی ادامه داد: طرح «قرار دوازدهم» با چندین هدف عمده راه‌اندازی شده است. نخستین هدف، گرامیداشت مقام و منزلت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه است. در کنار آن، این طرح به دنبال ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به گروه‌های کم‌برخوردار و نیازمند است. از دیگر اهداف این طرح می‌توان به تشویق مردم به مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه و ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری اشاره کرد.

گفتنی است در قالب طرح «قرار دوازدهم» خدمات متنوعی به نیازمندان ارائه می‌شود. این خدمات شامل توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند، و همچنین ارائه پک‌های تحصیلی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار است. تمامی این خدمات از محل درآمد موقوفات و با مشارکت خیرین و نیکوکاران تأمین می‌گردد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.