• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه مطرح کرد: بدشانسی قایقران ارومیه‌ای در المپیک ۲۰۲۴

  • کد خبر : 59365
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه مطرح کرد:  بدشانسی قایقران ارومیه‌ای در المپیک ۲۰۲۴
رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: فاطمه مجلل، قایقران ملی‌پوش ارومیه‌ای، با ثبت زمان 8 دقیقه و ۳۷ صدم ثانیه در مرحله یک‌چهارم نهایی رویینگ یک‌نفره سنگین وزن زنان المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به عنوان قایق ششم از خط پایان عبور کرد و نتوانست به نیمه‌نهایی A و B صعود کند.

سجاد خوبدل در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری گیتی آنلاین، به بررسی وضعیت فاطمه مجلل، قایقران ملی‌پوش ارومیه‌ای، در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرداخت و اظهار کرد: مجلل که امید زیادی به صعود به مراحل بالاتر داشت، در مرحله یک‌چهارم نهایی رویینگ یک‌نفره سنگین وزن زنان، موفق به صعود به نیمه‌نهایی A و B نشد و به نیمه‌نهایی C و D راه یافت.

وی گفت: متأسفانه در چهارمین روز بازی‌های المپیک، فاطمه مجلل با ثبت زمان هشت دقیقه و ۳۷ صدم ثانیه در مرحله یک‌چهارم نهایی، به عنوان قایق ششم از خط پایان عبور کرد و نتوانست به نیمه‌نهایی A و B صعود کند، این نتیجه قطعاً برای تیم ملی و خود فاطمه، که با تمرینات سخت و فشرده به این مرحله رسید، ناامیدکننده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه افزود: در این مرحله، سه قایق اول به نیمه‌نهایی A و B راه پیدا کردند و بقیه قایق‌ها به نیمه‌نهایی C و D خواهند رفت و کشورهایی همچون استرالیا، آمریکا و بلغارستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و به نیمه‌نهایی A و B صعود کردند، با توجه به این که فاطمه مجلل به نیمه‌نهایی C و D راه یافته، ما همچنان امیدواریم که بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و برای رسیدن به مراحل بالاتر تلاش کند.

وی همچنین به اهمیت حمایت از ورزشکاران و تشویق آنان در شرایط مختلف اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ما در المپیک، نمایندگان شایسته کشورمان هستند و باید در تمامی شرایط مورد حمایت و تشویق قرار گیرند؛ فاطمه مجلل با تمام توان به میدان آمده و ما باید از او حمایت کنیم تا بتواند در نیمه‌نهایی C و D نتایج بهتری به دست آورد.

خوبدل به وضعیت آمادگی و تمرینات فاطمه مجلل اشاره کرد و افزود: فاطمه به عنوان یکی از قایقرانان برجسته ایران، ساعت‌ها تمرینات سخت و فشرده را پشت سر گذاشته و در رقابت‌های پیش از المپیک نیز عملکرد درخشانی داشته است، اگرچه نتایج فعلی به انتظار ما نمی‌رسد، اما تجربه این رقابت‌ها می‌تواند به او کمک کند تا در مسابقات آینده بهتر عمل کند.

وی همچنین تأکید کرد: تیم ما به شدت به فاطمه افتخار می‌کند و امیدوار است که او با پشتکار و اراده قوی، نتایج مطلوب‌تری در مسابقات پیش‌رو کسب کند، نباید فراموش کنیم که هر رقابت، چه موفقیت‌آمیز و چه چالش‌برانگیز، بخشی از مسیر پیشرفت ورزشکاران است.

خوبدل گفت: نیمه‌نهایی C و D فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و ما برای فاطمه مجلل آرزوی موفقیت داریم، امیدواریم که با ادامه تلاش‌هایش و با توجه به تجربیات کسب‌شده، در این مرحله موفق عمل کند.

وی در پایان عنوان کرد: همه ما باید در کنار فاطمه مجلل و دیگر ورزشکاران ملی‌پوش باشیم و آنها را در مسیر پیشرفت و موفقیت حمایت کنیم و روحیه ورزشکاران ما، به ویژه در چنین رقابت‌های مهمی، نیاز به حمایت و تشویق همگانی دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.