• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

رئیس اداره گاز بوکان خبر داد: بهره‌مندی ۹۳درصد روستاهای بوکان از گازخانگی

  • کد خبر : 61555
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
رئیس اداره گاز بوکان خبر داد:  بهره‌مندی ۹۳درصد روستاهای بوکان از گازخانگی
رئیس اداره گاز بوکان از بهرمندی ۹۳ درصد روستاهای این شهرستان از گاز خانگی طی سه سال گذشته با کار شبانه روزی و جهادی خبر داد.

اسماعیل رسول‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: خوشبختانه و با تلاش‌های جهادی مدیریت شهرستان و استان بیش از ۹۳ درصد از روستاهای بوکان از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شده‌اند.

اسماعیل رسول‌زاده افزود: هم اینک پروژه گازرسانی به پنج روستای بوکان در حال اتمام است و برابر پیش‌بینی‌ها ان‌شاءالله در هفته دولت شاهد بهره برای از آنان خواهیم بود.

وی بیان کرد: هم اکنون و با بهره‌برداری از گازرسانی به پنج روستای ذکر شده ۱۳۲ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بوکان از نعمت استفاده از گاز خانگی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره گاز بوکان تصریح کرد: برابر برآوردها و پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال جاری میزان بهره‌مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار بوکان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید که این خود یک رکورد تاریخی در حوزه عمرانی این شهرستان به شمار می‌رود.

رسول‌زاده عنوان کرد: ۸۰ درصد پروژه‌های گازرسانی شهرستان بوکان طی سه سال گذشته انجام و با یک کار جهادی و شبانه‌روزی شاهد این اتفاقات میمون در سطح خدمات‌رسانی به روستاهای شهرستان بودیم.

این مسئول بوکانی ادامه داد: هم اکنون ضریب و نفوذ به روندی جمعیت شهری از گاز خانگی ۹۹ درصد و روستایی شهرستان ۹۵درصد است.

رئیس اداره گاز بوکان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و اتمام گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سال ۱۴۰۳ بوکان به‌عنوان شهر سبز در کشور معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: این داده‌ها نشان می‌دهد که شهرستان بوکان در سطح استان از نظر برخورداری روستاها از نعمت گاز در رتبه اول قرار دارد.

رسول‌زاده بیان کرد: هنوز و برابر قانون هیچ برنامه‌ای برای ارائه خدمات به روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار وجود دارد و ما منتظر دستورالعمل‌های جدید در این حوزه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم به ساکنین این روستاها نیز گازرسانی انجام دهیم.

این مسئول بوکانی عنوان کرد: با تمام توان و کار شبانه‌روزی در راستای رفع محرومیت‌ها در تلاش هستیم و امیدواریم در زمستان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار بوکانی از گاز خانگی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.