• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

رئیس اورژانس آذربایجان غربی خبر داد: تصادف مرگبار در جاده بوکان به شاهین‌دژ

  • کد خبر : 62453
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
رئیس اورژانس آذربایجان غربی خبر داد:  تصادف مرگبار در جاده بوکان به شاهین‌دژ
رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در تصادفی مرگبار در جاده بوکان به شاهین‌دژ، برخورد دو خودروی سواری منجر به جان باختن سه نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ فرزین رضازاده امروز در جمع خبرنگاران از وقوع تصادفی خونین در محور بوکان به شاهین‌دژ خبر داد و اظهار کرد: این حادثه‌ تلخ باعث از دست رفتن جان سه نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

وی در این خصوص گفت: این تصادف مرگبار ساعاتی پیش بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در محور بوکان به شاهین‌دژ و در محدوده‌ روستای یکشوه رخ داد.

رئیس اورژانس آذربایجان غربی تصریح کرد: این حادثه بار دیگر ضرورت توجه به مسائل ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را نشان می‌دهد بنابراین رعایت این قوانین برای تمامی رانندگان ضروری است.

وی افزود: در این حادثه، دو نفر از فوتی‌ها مرد و یک نفر زن بودند که پس از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، اجساد به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

رضازاده همچنین تصریح کرد: دو مصدوم این حادثه بلافاصله پس از وقوع تصادف، با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان بوکان منتقل شدند تا تحت درمان و مراقبت‌های لازم قرار گیرند.

وی با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، اظهار داشت: این تصادف تلخ، بار دیگر نشان داد که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به شرایط جوی و جاده‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است ما از تمامی رانندگان تقاضا داریم تا همواره با دقت و توجه بیشتری در جاده‌ها رانندگی کنند و از سرعت‌های غیرمجاز و سبقت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: توجه به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی، می‌تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

رضازاده افزود: رانندگان باید همواره به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند، کمربند ایمنی خود و سرنشینان را ببندند و در شرایط نامساعد جوی مانند بارندگی یا مه، با سرعت کمتری حرکت کنند تا بتوانند از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کنند.

رئیس اورژانس آذربایجان غربی همچنین به رانندگان توصیه کرد که در صورت بروز خستگی و خواب‌آلودگی حتماً در اولین محل امن توقف کرده و استراحت کنند.

وی تصریح کرد: خستگی و عدم تمرکز می‌تواند به اندازه سرعت غیرمجاز و تخلفات دیگر خطرناک باشد بنابراین، لازم است رانندگان در این شرایط توجه ویژه‌ای به وضعیت خود داشته باشند.

رضازاده از تمامی رانندگان خواست تا در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف یا حادثه‌ای، بلافاصله به اورژانس و پلیس راه اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع حوادث بیشتر صورت گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: همکاری و توجه همه ما به قوانین و ایمنی جاده‌ها می‌تواند جان بسیاری از هموطنانمان را نجات دهد و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.