• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

به خرم آباد شهر هزار و یک سرعت گیر خوش آمدید اجرای طرح مناسب سازی ویژه معلولان، از وعده تا عمل/معلولان در ارومیه از قوانین کاغذی جان به لب شده اند رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی: امسال پیرانشهر دیگر دچار افت فشار گاز نمی‌شود پدر شهیدان نعمت الهی  و پدر همسر نماینده جدید و منتخب شیراز دعوت حق را لبیک گفت ارتقاء میزان تولید روزانه شمش روی و سرب و نقره خلق حماسه ۱۰۰۰ نفری دختران با استقبال باشکوه و چشمگیر خانواده های ورزش دوست زاهدانی بهره برداری از ۱۵٠٠ دستگاه خودروی نجات جدید و مجهز به تجهیزات جمعیت هلال احمر تا اوایل مهر ماه رونمایی از نخستین تیزر «آویختگی» «سیزده سالگی» به معتبرترین جشنواره کودکان و نوجوانان جهان راه یافت كشف ۴۱۴ كيلو ترياک در عمليات مشترک پليس داراب و البرز  «برای پایان دادن به تمام جنگ‌ها؛ اوپنهایمر و بمب اتم» در مستندات یکشنبه و «آبجی» در سینماتک خانه هنرمندان ایران ارتقای رتبه دانشگاه ارومیه در سطح ملی و بین‌المللی

1
با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی؛

رئیس شورای نظارت و ارزیابی معرفی شد 

  • کد خبر : 46966
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
رئیس شورای نظارت و ارزیابی معرفی شد 
با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی، رئیس جدید شورای نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی معرفی شد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طی مراسمی که روز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه در دفتر کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی برگزار شد؛ از خدمات فرزان دلفانی به عنوان سرپرست شورای نظارت و ارزیابی تقدیر شد و معارفه میثم جمالی به عنوان رئیس جدید شورا، انجام گرفت.

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکمی میثم جمالی را به عنوان «رئیس اداره نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی» منصوب کرد. در متن حکم مدیر کل هنرهای نمایشی خطاب به میثم جمالی آمده است: «نظر به تعهد، دانش و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «رئیس اداره نظارت و ارزیابی هنرهای نمایشی» منصوب می‌نمایم. امیدوارم با استفاده از همکاری و مشارکت هنرمندان و تعامل سازنده اداره کل هنرهای نمایشی و کلیه ذی‌نفعان در سایه پروردگار متعال در این مسئولیت ارزنده و مهم، موفق بوده و در طول مدت همکاری، با حضور مستمر و بهره‌گیری از توان کارشناسان محترم شورا در این مسیر، کوشا و پیروز باشید.»

میثم جمالی متولد ۱۳۶۳ است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر و ارشد کارگردانی است. از سوابق اجرایی جمالی می‌توان به دستیاری و ریاست دفتر مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری شورای نمایش خانگی سازمان سینمایی، مسئولیت صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی در حوزه نمایش خانگی، عضویت در شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان قزوین از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷، مسئولیت امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مسئولیت امور نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مدیریت اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات نمایشی رضوی سال ۱۳۹۴ و … اشاره کرد. همچنین وی در تهیه و تولید ۲۸ فیلم(کوتاه، بلند و مستند) و تئاتر همکاری داشته است. از دیگر حوزه‌های فعالیت هنری میثم جمالی می توان از بازیگری و طراحی صحنه بیش از ۱۵ تئاتر و اثر سینمایی(کوتاه، مستند و بلند) نام برد.

در پایان این مراسم از خدمات فرزان دلفانی در مدت هفت ماه همکاری ایشان به عنوان سرپرست شورای نظارت و ارزیابی تقدیر شد و با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی به عنوان مشاور هنری اداره کل منصوب شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.