• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

2
کمک بیش از 3 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کمیته امداد منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج گفت: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۳ میلیارد و ۷۵۲میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین این اداره کمک کردند.

  • کد خبر : 49129
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
حیدری افزود: نیکوکاران می توانند از طریق سامانه# ۰۷۴*۸۸۷۷* ، ثبت‌نام از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳74برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

کمک بیش از ۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج
رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج گفت: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۳ میلیارد و ۷۵۲میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین این اداره کمک کرده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌منظور حمایت خیران و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی می‌شود.
وی بابیان اینکه ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج هستند، گفت: حامیان ایتام ماهیانه از ۳۰تا ۲۰۰هزار تومان به حساب آنان واریز می کنند.
حیدری تأکید کرد: ۱۵۳۵ حامی در سال گذشته مبلغی بیش از سه میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۷۰۰ حامی به جمع حامیان کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج افزوده شد که امیدواریم با تبلیغات مناسب و برنامه ریزی بهتر در سال جاری افزایش چشمگیری در این زمینه داشته باشیم.
رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد در استان، گفت: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.
حیدری افزود: نیکوکاران می توانند از طریق سامانه# ۰۷۴*۸۸۷۷* ، ثبت‌نام از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49129

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.