• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
رئیس هیأت نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام پرستاری مطرح کرد؛

راه اندازی سامانه کنترل صحت رأی به صورت کشوری

  • کد خبر : 30922
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
راه اندازی سامانه کنترل صحت رأی به صورت کشوری
رئیس هیأت نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام پرستاری گفت: بر حسب وظیفه و قانون، به منظور تأمین حقوق یکایک افراد در انتخابات سازمان نظام پرستاری که امروز ( ٧ مهر) برگزار می شود، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

گیتی آنلاین_ دکتر علیرضا رحیم نیا در گفتگو با خبرنگار وبدا با بیان اینکه جامعه پرستاری افراد فرهیخته و قانون مداری هستند، اظهار داشت: بر حسب وظیفه و قانون، جهت جلوگیری از پایمال شدن حق و حقوق تک تک افراد در انتخابات امروز ( ٧ مهر) تمهیداتی در نظر گرفته ایم.

وی گفت: بر همین اساس با همکاری مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، سامانه کنترل صحت رأی به صورت کشوری راه اندازی شده أست و در تمامی شعبه های سیار و ثابت، افراد بر اساس کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن می توانند رأی دهند و مشخصات آنها حین رأی گیری بررسی و هر فردی در هر نقطه از کشور رأی داده باشد مشخصات وی به صورت کامل نمایش داده خواهد شد. با همین تمهید و پیش بینی، هیچ فردی نمی تواند دوبار رأی دهد.

رئیس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری افزود: سازمان نظام پرستاری اطلاعاتی را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده أست و در صورت عدم تطابق مشخصات، بر اساس شماره کارت نظام پرستاری و فرم تعهدی که از فرد گرفته خواهد شد، رأی گیری از وی انجام خواهد شد تا مشکلی پدید نیاید.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، امروز جمعه ٧ مهر ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30922

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.