• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
به منظور افزایش ضریب حفاظت از محیط زیست جنوب صورت پذیرفت؛

رایزنی محیط زیست شهرستان لامرد با مسوولان منطقه عملیاتی پارسیان 

  • کد خبر : 62458
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
رایزنی محیط زیست شهرستان لامرد با مسوولان منطقه عملیاتی پارسیان 
فارس_ رئیس محیط زیست شهرستان لامرد در نشستی با رییس منطقه عملیاتی پارسیان پیرامون همکاری در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست شهرستان لامرد به گفت و گو و رایزنی پرداخت.

گیتی آنلاین_ در این جلسه که با حضور مفتح رئیس جدید منطقه عملیاتی پارسیان، خلیفه رئیس حراست، چارجو مسئول ایمنی و افراسیابی مسئول ترابری منطقه پارسیان برگزار شد، حمزه برومند فر رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد برخی از دغدغه ها و چالش های محیط زیست در منطقه را مطرح کرد.

برومند فر ضمن سپاس از همکاری این عزیزان و منطقه عملیاتی پارسیان در راستای حفاظت از طبیعت و حیات وحش و ساخت آبشخور و تامین آب برای حیات وحش در این سال‌ها به تداوم این همکاری‌ها اشاره کرد و بر لزوم شتاب بخشی به فعالیت های حفظ محیط زیست و تداوم آن تاکید کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در ادامه با اشاره به الزامات حفاظت محیط زیست در منطقه کوه هوا و چشم طمع سودجویان به این مناطق خواستار مشارکت بیشتر و همراهی مسوولان منطقه پارسیان در کمک به افزایش ضریب حفاظت منطقه و برخورد با متخلفان شد.

برومند فر با اشاره به الزامات توسعه صنعتی در منطقه و ایجاد اشتغال و کارآفرینی ادامه داد: از جمله وظایف و کارکردهای محیط زیست مقابله با آلودگی های صنعتی است و جای بسی مباهات است که صنایع مستقر در منطقه پارسیان و همچنین سایر صنایع در شهرکهای صنعتی شهرستان موازین محیط زیست را رعایت می کنند.

مفتح رئیس جدید منطقه عملیاتی پارسیان نیز با تقدیر از خدمات محیط زیست به همکاری همه جانبه در خصوص محیط زیست اشاره کرد و افزود: قانون چارچوب های همکاری و تعامل با محیط زیست را برای صنایع به عنوان یک اولویت مشخص کرده است و ما در چارچوب موازین قانونی به این مقررات پایبند هستیم.

خلیفه نیز دراین نشست به تداوم و تلاش بیشتر در امر حفاظت و حراست از منطقه با همکاری محیط زیست اشاره کرد.

افراسیابی هم با تشریح روند آبرسانی به گونه های حیات وحش به ادامه روند آبرسانی و ترمیم آتش برها و چگونگی اطفای حریق در این مناطق اشاره کرد.

چاره جو نیز به تلاش برای جلوگیری از هر گونه آلودگی اشاره کرد و افزود: همه ما باید دراین عرصه احساس مسوولیت داشته باشیم و منطقه عملیاتی پارسیان در کوه هوای لامرد از جمله کوه هما(هوا)و تابناک با تولیدات گازی حضور مستمر دارد و در امر حفاظت از چاه ها و حیات وحش همواره کمک شایانی در حفظ محیط زیست داشته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62458

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.