• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

2

رای روابط عمومی های سفرکرده به دیار بی مهری ها ، رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات

  • کد خبر : 23586
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
رای روابط عمومی های سفرکرده به دیار بی مهری ها ، رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات
در تقویم روزشمار مان روز زیاد داریم ، روز نه ها رووووز!!!!! روز مرد ، روز زن ، روزکارگر ، روز جوان ، روز پیر ، روز ماما ، روز بابا ، روز پرستار ، روز ابروکمان ، روز پیشم بمان .... ببخشید روزهای دیگر فراوان و در یک پستوی هفته ارتباطات روزی هم به صورت چراغ خاموش گذاشتند بنام روز روابط عمومی ، 27 روز از وسط ماه بهار ، ماهی که میگویند خدا در آن عاشق میشود یعنی اردیبهشت ماه ، و در این روز بر فخر مدیران افزوده میشود که ما به ارتباطات و روابط با مردم همان ولی نعمتانمان ارزش قائل هستیم و این روز را گرامی میدارند هرچند که امسال کسی نفهمید که روزی بنام روز روابط عمومی داریم و اگر هم عزیزانی متوجه شدند در حد دو پاراگرافی تبریک و یا پیامکی مبارک بادا تقدیم محضر باشرف روابط عمومی نمودند.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، جلسه که برگزار نشد ، تجلیل که اصلا وجود نداشت ، جشنواره اصلا فکرش را نکن ، تعاونی مسکن ، سیری چند؟ و اما در عمل : روابط عمومی استانداری در حد یک معاون از چندین معاونت حوزه استاندار تنزل داده شد ،  یعنی در سفر استاندار و حضور در برنامه های مختلف مدیرکل حوزه مشرف ، معاونت هماهنگی حوزه مشرف ، معاونت ارتباطات دفتر مشرف ، مشاور ویژه مشرف ، دستیار مردمی سازی مشرف ، واگر هم جابود روابط عمومی هم تشریف بیارند .

تعداد ماشینهایی که استاندار را همراهی میفرمایند ستون خودرویی است که فقط در زمان اعزام نیرو به جبهه ها دیده میشد. در دولتی که مدعی است مردمی است روابط عمومی ها خیلی مظلومند با این همه بی مهری به روابط عمومی ها چگونه جهاد تبیین باید انجام شود ؟

اطلاع رسانی خدمات دولت تا چه حد مورد نظر مدیران هست ، پاسخگویی به ابهامات و پرسشهای بیشمار مردمی برعهده ی کیست؟ کرسی‌های آزاداندیشی و پرسش و پاسخ میشود برگزار نمود؟ چرا در همه برنامه هایی که مدیران حضور دارند ، مدیران حراست وجود دارند ولی جای مدیران روابط عمومی خالی است .

چند درصد مدیران به برنامه ریزی روابط عمومیشان اعتماد دارند و بها میدهند، در جلسات کاری خلا روابط عمومی ها محسوس است ، درحالیکه اگر دولت مدعی مردمی بودن هست کاش به فرازهایی از نهج البلاغه در خصوص روابط عمومی و ارتباطات مردمی بیشتر توجه مینمود و باید دولتمردانش بدانند که برای اعتماد سازی و جلب اعتماد مردمی نیاز مند روابط عمومی های مقتدر هستند و اینجاست که به اجرای گوشه هایی از فرمان ولی در مورد جهاد تبیین اندکی باید احساس امیدواری کرد .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.