• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

رتبه برتر موزه تاریخ طبیعی پارک ملی بمو شیراز در کشور

  • کد خبر : 60740
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۸
رتبه برتر موزه تاریخ طبیعی پارک ملی بمو شیراز در کشور
فارس_ کمیته ملی موزه های ایران رتبه دوم موزه های برتر کشور را به موزه تاریخ طبیعی پارک ملی بمو شیراز اعطا کرد، احمد محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه های ایران ( ایکوم) با اعطای لوح تقدیر از تلا شهای مسوولان موزه بمو قدردانی کرد.

گیتی آنلاین_ در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: موزه خانه سیر خاطره و حافظ فرهنگ و ارتقای جامعه است و روز جهانی موزه و هفته بزرگداشت میراث فرهنگی فرصتی ارزشمند برای یادآوری کوشش‌های بی دریغ عزیزانی است که در اعتلای موزه های کشور فعالیت می نمایند.

در ادامه این لوح تقدیر آمده است: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در پارک ملی بمو شیراز مقام دوم موزه های برتر کشور را به دست آورد.

مفتخریم اعلام کنیم که در شانزدهمین دوره آئین انتخاب موزه برتر کشور آن موزه توانسته است به دلیل اقدامات انجام شده در شاخص‌های آموزش با کسب رتبه دوم در میان موزه های دولتی کشور مورد تقدیر هیات داوران قرار گیرد.

این حاصل استمرار کوشش و حرکتهای سازنده و روشهای بهینه ای است که اتخاذ شده است، آنچه گذشته است چراغ راه پیموده و نوربخش مسیر آینده خواهد بود.

لازم به ذکر است، موزه تاریخ طبیعی پارک ملی بمو در برگیرنده مجموعه ای ارزشمند از حیوانات تاکسیدر می شده و گونه های در معرض انقراض است که اطلاعات ارزشمندی در اختیار محققان و پژوهشگران می گذارد.

پارک ملی بمو، یکی از مهم‌ترین مناطق زیستگاه‌های حیات وحش ایران است که در حاشیه بزرگراه شیراز ـ اصفهان، روبه‌روی پالایشگاه واقع شده است

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.