• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را تببین کنند

  • کد خبر : 35810
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را تببین کنند
کارشناس مسائل دینی گفت: کسانی که تریبون و رسانه در اختیار دارند، باید برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی امروز در همایش طلاب رو وحانیون که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، ضمن اشاره به مظلومیت ملت فلسطین و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، با تأکید بر این که قیام ملت مظلوم فلسطین و جنایات دیوانه‌وار این رژیم کودک کش، زمینه‌ساز سقوط سریع دولت صهیونیستی خواهد بود، اظهار کرد: خداوند متعال می‌فرماید «اگر دفاع و مقاومت نباشد، نه اثری از کلیسا و صومعه و نه کنیسه و مسجد می‌ماند» سوره حج آیه ۳۸ تا ۴۰ به این موضوع به روشنی اشاره شده است.

وی تصریح کرد: کسانی که تریبون و رسانه در اختیار دارند، باید برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بیش از پیش تلاش کنند چراکه مسئولیت خطیری برعهده دارند.

روحانی خطیب و کارشناس دینی ایرانی ادامه داد: در گذشته شعراء این مسئولیت را بر عهده داشتند اما امروزه روحانیون، رسانه‌ها و افرادی که فن بیان دارند باید در این سمت و سو گام‌های بلندی دارند.

حجت‌الاسلام رفیعی از تعامل با افراد بی‌هدف، علمای بدون عمل، افرادی که فاسق هستد و اطرافیان سالمی ندارند، نهی کرد و گفت: همچنین طبق آیات قرآن کریم به برقراری ارتباط با افراد صالح، کسانی که اهل عمل و متقی و متدین هستند، اهل یاری رساندن به افراد تحت ظلم هستند توصیه شده‌‌ایم، به ویژه اینکه دفاع از مظلوم یک وظیفه دینی، انسانی و عرفی است.

این کارشناس علوم دینی گفت: امروزه با شبهات زیادی در جامعه روبه رو هستیم این است که باید درراستای پاسخگویی به آنها به شکلی علمی و منطقی گام برداشته شود کما اینکه یکی از رسالت‌های روحانیون پاسخ به شبهه‌ها در موضوع‌های مهم نظیر انقلاب، فلسطین و انتخابات است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.