• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

رسیدگی به بیش از ۲۶۰ پرونده تخلفات حوزه حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان طی دوماهه نخست سالجاری

  • کد خبر : 53635
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۲۶۹ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای استان در کمیسیون های ماده ۱۲،۱۱و۱۴ طی دو ماهه نخست سالجاری خبر داد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:در دو ماهه نخست سالجاری، تعداد ۲۶۹ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای استان در کمیسیون های ماده ۱۲،۱۱،و ۱۴ مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود:جلسات کمیسیون ماده ۱۲برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌‌ها و موسسات حمل‌‌و‌‌نقل جاده‌‌ای برون‌شهری برگزار می‌شود و بر همین اساس در این مدت به ۴۷ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:تعداد پرونده بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ در مجموع ۸۸ پرونده بوده و در این کمیسیون به تخلفات رانندگان،رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کرد افزود:همچنین در دو ماهه نخست امسال ،۱۳۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۴ مربوط به تخلفات مالکین ناوگان های حمل و نقل رسیدگی شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان یادآورشد:امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا ، مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده ای می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، مطرح تا در اسرع وقت در‌کمیسیون های مربوطه رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.