• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

دومین نشست هیئت امنای حساب ۱۰۰ امام (ره) شهرستان قیروکارزین از افزایش سرعت اقدامات تا حمایت بانک کشاورزی از ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با محصولات زراعی تصویب افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده تصویب ساخت سینما در شهرهای پرجمعیت کشور با اعتبارات دولتی/ تا پایان سال ۱۷ سالن سینمایی در استان راه اندازی می شود برنامه‌های هفته بسیج سال ۱۴۰۲ معاونت اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز تشریح شد توسعه همکاری های علمی، آموزشی و گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و بصره فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از کشف سی میلیارد ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه خودروی سواری و دستگیری ۷ نفر در این رابطه توسط یگان امداد شهرستان بویراحمد خبر داد معاون توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی شرکت ملی پست منصوب شد حمید یوسفی برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کیپ تاون آفریقا شد پرداخت ۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران افتتاح ۲۱۷ طرح مخابراتی در دهه فجر/ آمادگی مخابرات کرمانشاه برای انتخابات آنلاین مجوز اولین اپراتور ملی سلامت داده شده است

1
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در جمع معاونان آموزش ابتدایی

رشد باید مستمر، تدریجی و هوشمندانه باشد

  • کد خبر : 41479
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
رشد باید مستمر، تدریجی و هوشمندانه باشد
فارس_ کارگاه آموزشی معاونین مدارس ابتدایی ناحیه سه شیراز با حضور مدیر و اعضای شورای معاونان برگزار شد.

گیتی آنلاین_ سید عبدالصمد موسوی مدیر ناحیه سه در این کارگاه و در جمع معاونان گفت: برای پایش عملکرد خود باید نگاهی به گذشته داشته باشیم. او گفت: رهرو باید آهسته و پیوسته حرکت کند؛ همان‌طور که رشد باید مستمر، تدریجی و هوشمندانه باشد تا کارآمد و موثر واقع شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشت؛ عملکردتان را پایش کنید و ببینید کجا هستید و به کجا می خواهید برسید، هدف که مشخص شد لازم است برنامه‌ها را روی کاغذ نوشت، به عبارتی روی کاغذ فکر کنید تا افکار و برنامه‌ها فراموش نشود؛ همچنین زمان دستیابی به هدف را مشخص کنید تا مقید باشید و طی طریق با موفقیت انجام شود. بهتر است فهرست کارهای لازم را برای رسیدن به هدف مشخص کنید؛ این فهرست خام بعد تبدیل به برنامه و تابلو اعتباری عملی می‌شود.

به گفته‌ی موسوی، برنامه‌ریزی، آوردن آینده به زمان حال است. داشتن برنامه انگیزشی، توجه به تشویق به هر بهانه‌ای که نتیجه آن همدلی و همکاری است، شروع سریع برنامه مورد نظر و اجرای به موقع فکر برای رسیدن به هدف و تمرین که بزرگ‌ترین مهارت است از دیگر مواردی بود که مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز معاونین را به آن توصیه کرد.

او در ادامه گفت: تلاش کنید در عادت‌های روزانه، تصمیم‌گیری، نظم و انظباط و عزم راسخ سه شاخصه برجسته باشد. دانش‌آموزان هم خواسته‌هایی دارند که باید جدی بگیریم. آنها تشنه کارهای گروهی هستند. به اردو علاقه‌مند هستند و کارهای ورزشی را دوست دارند؛ در قالب این امور می‌توانیم اهداف و برنامه‌هایمان را هم دنبال کنیم.

در ادامه این جلسه، خدیجه دشتستانی کارشناس مسوول آموزش ابتدایی ناحیه سه شیراز در رابطه با نکات آموزشی مربوط به وظایف معاونین آموزشی، بازدیدها و چگونگی برخورد با دانش‌آموزان و اولیای آنان سخن گفت و طرح‌ها و برنامه‌‍‌های حوزه آموزش ابتدایی را بیان کرد.

در این کارگاه آموزشی با حضور کارشناس مرکز اختلالات یادگیری، نکات آموزشی مربوط به اختلالات و شناسایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41479

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.