• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

ثبت قریب به ۵۶۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان با پیشنهادهای استاندار فارس در تامین نیازها و بازسازی مناطق زلزله زده موافقم؛ با جدیت پیگیری شود رقابت «جاده موج می‌زند» در جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ سوییس کمیته امداد از دستگاه‌های فعال در هوشمندسازی خدمات است دعوت جامعه قاریان قرآن مشهد از مردم برای حضور در انتخابات صدور بیش از ۵۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی/ رشد ۱۲ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خان زنیان، بازدید شد ایجاد کمربند سفید بیمارستانی در استان تهران/ افزایش دو هزار تخت بیمارستانی به کلانشهر تهران در چهار ماه تعییـن تکلیـف ۲۹۶ پرونـده شـهدای خدمـت در حـوزه سلامت فرماندار ارومیه: آغاز رسیدگی به صلاحیت های داوطلبین کاندیدایی مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی سالمندان؛ محور وحدت در خانواده‌ ها هستند گاز ۳۹ روستای پیرانشهر طی دهه مبارک فجر روشن می‌شود

1

رقابت ۴۵۰ تکواندوکار نوجوان فارس و ایران در جشنواره انتخابی نفت و گاز زاگرس جنوبی

  • کد خبر : 52342
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
رقابت ۴۵۰ تکواندوکار نوجوان فارس و ایران در جشنواره انتخابی نفت و گاز زاگرس جنوبی
فارس_ رقابت ۴۵۰ تکواندوکار نوجوان فارس و ایران در جشنواره انتخابی نفت و گاز زاگرس جنوبی به مرحله چهارم رسید.

گیتی آنلاین_ شیراز میزبان چهارمین دوره ی این مبارزات بود.

زاگرس جنوبی، نماینده شیراز در لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران است و جهت مسابقات امسال و بستن یک تیم حرفه ای، تکواندوکاران شیراز و ایران را دعوت به حضور در مبارزات انتخابی خود نموده است.

در این خصوص مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی به خبرنگار ما گفت: تاکنون بیش از ۲۸۰ مبارزه را در چهار مرحله اخیر با رقابت تکواندوکاران نوجوان شیراز و کشور برگزار نموده ایم که آخرین مرحله ی آن در شیراز جریان داشت.

آرش فدعم افزود: برای انتخاب تیممان و حضور شایسته به عنوان‌ نماینده شیراز، رویکردی دقیق و عادلانه را با بهره گیری از تجارب مربیان تیم و داوران مطرح رویکردی عادلانه و دقیق را درنظر گرفته ایم. این نخستین بار است که برای بستن یک تیم لیگ برتری چنین مسابقاتی آنهم در سطح کشور برگزار می شود.

فدعم ادامه داد: از آنجا که نماینده ی شهرمان شیراز هستیم، بنا را بر این گذاشتیم که با فراخواندن تکواندوکاران نوجوان و با آتیه استان به مسابقات بتوانیم درصد بومی های استان را در تیم بالا ببریم.

با اینکه استقبال نسبی از حضور در مسابقات از سوی تکواندوکاران نوجوان استان به عمل آمد لیکن انتظار داشتیم با جدی گرفتن این مبارزات انتخابی هم از سوی ورزشکاران و هم از سوی مربیان شان، فرصت بسیار خوب حضور در لیگ برتر مغتنم شمرده شود و شاهد درخشش هم استانی ها باشیم.

مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی ابراز کرد: با این حال نظر کادر فنی برای حضور در ترکیب نهایی ،تعیین کننده است و امیدوارم تکواندوکاران نوجوان استان بتوانند با درخشش در مسابقات نظر کادر فنی را به خود جلب نمایند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52342

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.