• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 5 February - 2025
1

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

  • کد خبر : 51409
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است
فارس_ امام جمعه شهرستان فراشبند تصریح کرد: بر این اساس 27 اردیبهشت" روز ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی فعالان عرصه ی ارتباطات تبریک عرض می کنم و این روز را فرصتی می دانیم تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم بیشتر مرور کنیم.

گیتی آنلاین_ حجت الاسلام و المسلمین مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند در این خصوص گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز “ارتباطات و روابط عمومی” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سر فصل از اخلاق، علم و هنر است.

وی ادامه داد: امروزه درک و شناخت دنیای امروز بدون دریافتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست، بطوری که برای سوار شدن بر مسیر و جریان روندهای روز دنیا چاره ای جز آمیختن با وسایل ارتباطی نداریم.

او افزود: بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

خطیب نماز جمعه فراشبند تصریح کرد: اکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت ها و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی نادیده گرفت.

به گفته وی، امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است و نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.

او می‌گوید: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

وی در خاتمه کلام افزود: به هرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات می تواند گام های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد و در واقع می توان گفت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.

وی ادامه داد: بر این اساس ۲۷ اردیبهشت” روز ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی فعالان عرصه ی ارتباطات تبریک عرض می کنیم و این روز را فرصتی می دانیم تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم بیشتر مرور کنیم.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51409

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.