• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

۱۴ هزار نفر از خدمات پزشکی، بالینی و بهداشتی رایگان در دشتستان برخوردار شده‌اند ۶۰۰ سند تک برگ اراضی کشاورزی در شهرستان مهرستان صادر شده است پرداخت ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌ درصد در بانک سپه تقویت همکاری های حوزه سلامت بین کشورهای عضو سازمان شانگهای ثبت بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی فروردین ماه ۱۴۰۳ ضربۀ سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات/ سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری ۶ عنصر شبکه سازماندهی اغتشاشات و محرک ایجاد نا امنی در فضای مجازی این استان خبر داد. افتتاح ۶ پروژه آب و خاک در شهرستان بمپور استقرار بیش از ۲۰ هزار نیروی امنیتی و حفاظتی در انتخابات ریاست جمهوری خراسان رضوی مدیرکل پست استان همدان منصوب شد پیگیری گذرنامه با استفاده از کدملی وصیتنامه قبل از عمل تومور وسط نخاع  خدمت رسانی کارکنان سازمان جهادکشاورزی به زوار پاکستانی در مرزهای سیستان و بلوچستان ادامه دارد

0

روز دوم جشنواره انگور ارومیه با استقبال شهروندان در حال برگزاریست+تصویر

  • کد خبر : 64902
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
روز دوم جشنواره انگور ارومیه با استقبال شهروندان در حال برگزاریست+تصویر
حضور چشمگیر شهروندان در روز دوم جشنواره انگور موجب ایجاد شور و شعف خاصی در دهکده ساحلی چی چست محل برگزاری جشنواره شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، در این جشنواره، ظرفیت‌های تولید، فرآوری و صنایع تبدیلی انگور در ارومیه در معرض دید عموم بازدید کنندگان  قرار گرفته است.

نحوه تهیه دوشاب، مراحل زراعت و باغبانی در روستاهای آذربایجان غربی، نحوه زندگی عشایری، تهیه آش و نان سنتی و غرفه‌های مراکز ارائه خدمات گردشگری و مسافرتی و برگزاری جنگ‌های شادی با حضور هنرمندان معروف استانی و کشوری از جمله بخش های این جشنواره به شمار می‌روند.

 

یکی از مهمترین جلوه‌های امروز جشنواره که تا پاسی از شب نیز ادامه خواهد داشت، حضور پرشور مردم در دهکده ساحلی چی چست است به طوری که ترافیک بسیار سنگینی در ورودی این دهکده ایجاد شده بود.

از بخش های قابل توجه این جشنواره پخت رب و دوشاب است که بازدید کنندگان می‌توانند این محصول را بدون واسطه از تولید کنندگان خریداری کنند.

این جشنواره تا دوشنبه دوم  مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ میزبان شهروندان ارومیه‌ای و گردشگران بازدیدکننده است.

     

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.