• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

3

روستای گیاهزار شهرستان شیراز ، مجری طرح های نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 39166
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
روستای گیاهزار شهرستان شیراز ، مجری طرح های نهضت ملی مسکن
فارس_ طی مراسمی با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ، در بازدید از روستای گیاهزار شهرستان شیراز مسائل و مشکلات اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

گیتی آنلاین_ سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ، در حاشیه این بازدید با برشمردن شرایط و امتیازات اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی اظهار داشت: بنیاد مسکن از فرصت های پیش رو برای اجرای این طرح ها استقبال می کند.

حمیدی با ارائه گزارشی از اجرای طرح های نهضت ملی مسکن ادامه داد: برای ۲۵ هزار و ۴۵۹ متقاضی تا کنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است، هفت هزار و ۳۱۵ متقاضی در بانک های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان جزییات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس گفت: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند ، ۱۶۲ متقاضی طرح را به پایان رسانده اند ، ۴۸۱ واحد در مرحله نازک کاری است ، ۳ هزار و ۴۱۲ واحد در مرحله سفت کاری و اجرای سقف و ۸ هزار و ۶۰۷ واحد در مرحله اسکلت است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود: استان فارس در نهضت ملی مسکن در سطح کشور شاخص ساز است ، ۱۳ هزار و ۶۹۳ واحد مسکن ملی نیز با بهره گیری از تسهیلات و آورده متقاضیان در این استان اکنون در مرحله اجرای زیر ساخت و فونداسیون است.

این بازدید باحضور حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و حجه الاسلام سید علی نجفی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس ، محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز و کارشناسان بنیاد مسکن شیراز انجام گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.