• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است طی حکمی از سوی مهندس مجید سلطانی ،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد منصوب گردید برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با طرح ملی «مسجد؛ کانون نشاط» کلید خورد مهندس خداداد خالق پناه: توسعه فیبرنوری و طرح نجما اولویت اصلی مخابرات کهگیلویه وبویراحمد رقابت ۴۵۰ تکواندوکار نوجوان فارس و ایران در جشنواره انتخابی نفت و گاز زاگرس جنوبی عملکردي درخشان از مديري نخبه که درد صنعت و دواي بازار را مي شناسد اعلام حمایت تشکل احیاگری مبارزه با مفاسد اداری و قانونی ( رانت و رشوه خواری) از آیت الله علم الهدی برگزاری انتخابات اتحادیه صنفی کشاورزی در شهرستان کوار استقبال گرم شهردار جوان کلاچای از بازنشستگان شهرداری کسب ۲ عنوان برتری برای جهاد کشاورزی فارس دستگيری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شيراز

2
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در بوشهر تسریع شود

  • کد خبر : 50687
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در بوشهر تسریع شود
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و با جدیت بیشتری دنبال شود.

گیتی آنلاین_ امیر برومند ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن از الزامات است‌.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: باید مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن دغدغه شبانه‌روزی مدیران باشد.

وی گفت: با توجه به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن، برای رفع موانع موجود، نشست‌های شورای مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به صورت هفتگی و با دستور کار ویژه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: باید تلاش شود با پرداخت به موقع آورده متقاضیان، ارائه تسهیلات بانکی و سرعت در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از تحمیل هزینه‌های نامتعارف ناشی از طولانی شدن پروژه‌ها به مردم جلوگیری شود.

وی از پیگیری و جدیت استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در خصوص مباحث مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن قدردانی و بر سامان دادن و اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه‌ها تأکید کرد.

وی، ساخت مسکن برای مردم را از مهمترین اهداف دولت خواند و پروژه‌های نهضت ملی مسکن را بسیار حائز اهمیت دانست و از مدیران بنیاد مسکن استان خواست تا با تلاش بیشتر، پروژه‌های نهضت ملی مسکن شتاب بهتری گیرد.

برومند، ضمن قدردانی از همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات بخش مسکن گفت: ارائه تسهیلات، بخش عمده‌ای از اجرای طرح نهضت ملی مسکن را به خود تخصیص داده و این اهمیت تا به آنجاست که در ماده یک قانون جهش تولید مسکن بر تأمین منابع مالی این طرح تأکید شده است.

وی افزود: انتظار داریم بانک‌ها نسبت به انعقاد قراردادها و پرداخت تسهیلات مسکن همت بیشتری از خود نشان دهند.

وی، اظهار کرد: روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و با جدیت بیشتری دنبال شود.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=50687

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.