• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی/تذکرات لازم به این فرد داده شد، اما او بر انجام اقدامات خلاف قانون اصرار داشت/ با هر شخصی که بر اقدام خلاف قانون اصرار داشته باشد، برخورد قانونی خواهد شد افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان درسال ۱۴۰۲ تحویل ندادن جسد متوفی به دلیل عدم پرداخت هزینه های درمان، صحت ندارد! پیام مهم رئیس ستاد سعید جلیلی استفاده از ظرفیت جوانان در نظارت بر انتخابات فرزند بیشتر، تربیت بهتر؛ رشد تربیتی در خانواده های چندفرزندی فراخوان اولین مسابقه بزرگ عکس خط زرد در کشور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان ۱۱۹۲ میلیارد ریال وام پرداخت کرد اجرای هرچه سریع‌تر برنامه عملیاتی سلامت معنوی در مراکز زیرمجموعه دانشگاه بزرگ‌ترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد کاهش آمار طلاق در ۹ ماه اول امسال دکتر مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران شد

0
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

روند ارایه خدمات چشم پزشکی در درمانگاه پوستچی بررسی شد

  • کد خبر : 40870
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
روند ارایه خدمات چشم پزشکی در درمانگاه پوستچی بررسی شد
فارس_ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی، روند ارایه خدمت در این مرکز را بررسی کرد.

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی را یکی از مراکز مهم دانشگاه در این حوزه عنوان کرد و از مسوولان این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی به پاس تلاش برای توسعه خدمات این حوزه قدردانی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: با وجود اساتید مجرب و بنام چشم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجموعه های درمانی شیراز به عنوان مرکز مراجعه بیماران مبتلا به مشکلات چشمی از سایر استان های کشور و حتی کشور های همسایه، روزانه پذیرای بیماران فراوان در این زمینه است.

او ضمن قدردانی از اساتید چشم پزشکی دانشگاه در ارایه خدمات روزآمد و استاندارد به مراجعان و بیماران، بر تقویت این حوزه با استفاده از زیرساخت ها و امکانات موجود در دانشگاه در راستای تسریع در ارایه خدمات و تسهیل در دسترسی آسان تر بیماران برای دریافت خدمات چشم پزشکی تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در بازدید از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی، به ضرورت نگهداشت دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در این درمانگاه اشاره کرد.

دکتر سید وحید حسینی در این بازدید فرآیند انتظار بیماران از زمان ورود تا دریافت خدمات، تعداد پذیرش بیماران، انواع خدمات چشم پزشکی، میزان رضایتمندی مراجعان را مورد پایش قرار داد.

در این بازدید طی نشستی، مسوولان درمانگاه پوستچی، توانمندی ها، نیازمندی ها، چالش ها و دغدغه های خود مانند طرح گسترش درمانگاه، نیروی انسانی، نیروهای طرحی، چارت سازمانی، پرداخت مطالبات و بدهی به شرکت ها را با رییس دانشگاه در میان گذاشتند.

دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه، دکتر «افشین امینی» معاون آموزشی، دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رییس دانشکده پزشکی، دکتر «علیرضا منصوری» مشاور معاون درمان، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی و «محمدهادی بشارتی» نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.