• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

روند صعودی جایگاه و اعتبار علمی وب سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور

  • کد خبر : 60522
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۶
روند صعودی جایگاه و اعتبار علمی وب سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:بر اساس گزارش رتبه بندی وبومتریکس در جولای ۲۰۲۴، رتبه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به دوره قبل 33 رتبه ارتقاء پیدا کرد.

گیتی آنلاین- به نقل از روابط عمومی- ابراهیم کرد، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به ارتقاء ساختاری وب‌سایت دانشگاه و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران در جهت بهبود حضور دیجیتال و کیفیت محتوای علمی و پژوهشی، در آخرین گزارش نظام رتبه بندی وبومتریکس، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق شد از رتبه ۵۷ به ۲۴ در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارتقا پیدا کند.

وی افزود: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی انجام شده در راستای افزایش تولید محتوای علمی با کیفیت، تقویت همکاری‌های بین‌المللی، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی از دسترسی آزاد به مقالات و انتشار یافته های علمی در وبسایت دانشگاه روند صعودی خود را حفظ کرده و جایگاه خود را در رتبه‌بندی‌های جهانی بیش از پیش ارتقا دهیم.

کرد، ادامه داد: افزایش رتبه‌بندی وبومتریکس در راستای بین‌المللی‌سازی دانشگاه، به افزایش اعتبار دانشگاه در دانشگاه‌های جهان کمک می‌کند و در مقابل افزایش اعتبار بین المللی سبب افزایش کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و ارتباطات علمی با سایر دانشگاه‌ها و موسسات علمی و جذب دانشجویان بین‌المللی می شود.

شایان ذکر است: وبومتریکس یک نظام رتبه‌بندی جهانی است که با اندازه‌گیری میزان تاثیر و محتوای علمی موجود در وب سایت‌های دانشگاه آنها را رتبه‌بندی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60522

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.