• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

خدمات ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت فرمانده سپاه فتح به عنوان دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد رسانه ها در موضوع برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش استان تقدیر و تشکر کرد سلسله افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ یکی پس از دیگری تصویب افزایش سرمایه جذاب مارگارین دیدار چهره به چهره مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان با مردم و بررسی مشکلات روستاییان  میزبانی عمارت نوفل‌لوشاتو از دو نمایش جدید   افزایش ۵۱درصدی کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان «منزوی» به گالری خورشید می‌رود بررسی میزان تاثیر اقدامات صورت گرفته در جهت گسترش فرهنگ تقریب در جهان برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه‌های پیام نور کشور در شیراز بهترین فیلم خارجی زبان دور هفتم مراسم بین‌المللی آکادمی افسانه زندگی معرفی می‌شود اکران «قوی گنگ» در UCLA لس آنجلس

0

رونمایی از سردیس مرحومه «زهرا سعادت»، نیکوکار برجسته حوزه سلامت و بنیان‌گذار بیمارستان آنکولوژی امیر

  • کد خبر : 58646
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
رونمایی از سردیس مرحومه «زهرا سعادت»، نیکوکار برجسته حوزه سلامت و بنیان‌گذار بیمارستان آنکولوژی امیر
فارس_ آیین رونمایی از سردیس بانوی جاودانه مرحومه «زهرا سعادت»، نیکوکار برجسته حوزه سلامت و بنیان‌گذار بیمارستان آنکولوژی امیر، برگزار شد.

گیتی آنلاین_ رییس مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر با اعلام این مطلب گفت: سردیس بانوی جاودانه مرحومه «زهرا سعادت» با هدف بزرگداشت یاد نیکوکاری ‌های این بانوی نیکوکار به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، در مقابل بیمارستان آنکولوژی امیر رونمایی شد.

دکتر «علی امانتی» با بیان اینکه این مرکز درمانی به پشتوانه حمایت ‌های بی ‌دریغ مرحومه سعادت توانسته است به طیف گسترده ‌ای از بیماران مبتلا به سرطان جنوب کشور خدمات ارائه دهد، بیان کرد: بی شک ارائه این خدمات گسترده مرهون بانی این مرکز درمانی و کارکنانی است که با تلاش شبانه‌ روزی زمینه ارتقای سلامت جامعه را فراهم می ‌آورند.

او با بیان اینکه طی سالیان گذشته سطح خدمات در بیمارستان آنکولوژی امیر همواره در مسیر توسعه و ارتقا قرار داشته، اضافه کرد: راه ‌اندازی و تجهیز اتاق عمل، راه ‌اندازی و تجهیز بخش پیوند، راه ‌اندازی بخش مراقبت ‌های ویژه عفونی و آی سی یو و راه ‌اندازی آزمایشگاه اختصاصی میکروبیولوژی برای بیماران مبتلا به سرطان از دستاوردهای بزرگی است که طی سال ‌های گذشته به دست آمده و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

دکتر امانتی اظهار امیدواری کرد روند پیشرفت و ارتقای زیرساخت‌ های بیمارستان آنکولوژی امیر تداوم یابد و از مسوولان استان خواست نگاه ویژه ‌ای به این مرکز بزرگ و مهم درمانی به منظور بهبود سطح خدمات به بیماران داشته باشند.

در این آیین، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز نیز از تلاش‌ های خستگی ‌ناپذیر کادر درمان قدردانی کرد و مشارکت نیکوکاران در امور عام ‌المنفعه را زمینه ‌ساز پیشرفت و تعالی جامعه دانست.

«افسانه خواست‌ خدایی» با بیان اینکه زیرساخت ‌های درمانی کلان ‌شهر شیراز میزبان بیمارانی از ‌ نقاط مختلف کشور است، افزود: هم‌زمان با درگذشت بانوی نیکوکار عرصه سلامت، شورای اسلامی شهر شیراز مصوبه ای را برای ساخت یک سردیس فاخر از مرحومه «زهرا سعادت» به تصویب رساند.

او گسترش معنویت در جامعه را یکی از رسالت ‌های مهم مدیریت شهری برشمرد و اضافه کرد: نیکوکاران گرا‌نقدری مانند بانو سعادت از ثمره یک عمر تلاش خود برای مشارکت در امور عام‌المنفعه بهره گرفتند و این عمل بزرگ آنان شایسته الگوسازی برای همه اقشار جامعه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز از تلاش‌ نیکوکاران عرصه سلامت به نیکی یاد کرد و خاطره مرحومه سعادت در بنیان‌ گذاری بیمارستان آنکولوژی امیر را قدر نهاد.

دکتر  «حمید کشتکار» از بیمارستان آنکولوژی امیر به ‌عنوان یکی از مراکز درمانی مهم منطقه جنوب کشور یاد کرد و گفت: بیمارانی از سراسر کشور، در این بیمارستان خدمات درمانی متنوعی را دریافت می ‌کنند و این در حالی است که این مرکز درمانی با برخورداری از کادر درمانی شایسته، بیمارانی از کشورهای خارجی را نیز میزبانی می کند.

او با تقدیر از تلاش‌ «محسن دهقانی زاده» هنرمند سازنده سردیس مرحوم سعادت بیان داشت: این سردیس فاخر با بهره‌گیری از بهترین متریال موجود به بهترین نحو ساخته شده و پایداری قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

آیین رونمایی از سردیس بانوی جاودانه مرحومه «زهرا سعادت» یکم مرداد با حضور دکتر «امانتی» رییس بیمارستان آنکولوژی امیر، «خواست ‌خدایی» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس «زارعی» رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «کشتکار» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز و جمعی دیگر از مقامات مسوول در مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58646

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.