• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
4

رویداد سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

  • کد خبر : 28431
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
رویداد سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان، گفت: رویداد سرمایه گذاری با مشارکت نخبگان و ایده پردازان و‌سرمایه گذاران ملی و استانی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

گیتی آنلاین-مهدی عرب اظهار داشت: رویداد سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با مشارکت نخبگان و سرمایه گذاران سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت:در این رویداد که در سه ماهه سوم سال اجرایی خواهد شد ایده های کارآفرینی و سرمایه گذاری مطرح و بررسی می شود.

عرب افزود: افزایش سرمایه، حمایت از ایده ها و شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره از برنامه های پیش روی این صندوق در استان است.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری حلقه بین دانشگاه و صنایع بزرگ است و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه می توانند از این ظرفیت بهره برداری کنند.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری، حامی افراد و شرکت های خلاق و نوآور در استان جهت پیشبرد اهداف و به نتیجه رساندن برنامه های کارآفرینی هستند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: تامین مالی برای تولید از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم خارج از چارچوبهای معمول بانکی صورت می گیرد.

عرب افزود: بسیاری از دانشگاههای طراز اول علاقمند به تشکیل صندوق پژوهش و فناوری هستندهمچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در استان از برنامه های اصلی این صندوق است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق از سال ۹۸ در استان آغاز به کار کرد و در بحث فروش محصولات شرکت های دانش بنیان در استان حمایت های ویژه ای را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مجموعه پارک علم و فناوری استان حدود۲۷۰ شرکت فعال است که از این تعداد ۳۷ شرکت دانش بنیان هستند.

عرب گفت: صندوق‌های پژوهش و فناوری با هدف تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی شرکت های دانش بنیان تاسیس شده و ما هم در استان با همین رویکرد فعالیت خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در صندوق پژوهش و فناوری بحث سرمایه گذاری ریسک پذیر را بیشتر مورد توجه قرار داده ایم چرا که قطعا در ایده های جدید بخصوص در بخش فناوری توجه به آن ضروری است.

عرب خاطرنشان کرد: قطعا هر ایده نو و مجموعه مدیریتی متخصص و صاحب تجربه در استان می تواند باعث تحولات بزرگ شود. رویکردهای جدید صندوق می تواند در مدیریت و پیشبرد برنامه های دانش بنیانی استان اثرات خوبی داشته باشد و باعث می شود حرکت وسیعتری برای آینده داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28431

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.