• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

كشف ۴۱۴ كيلو ترياک در عمليات مشترک پليس داراب و البرز  کلنگ زنی احداث ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان و شعبه مرکزی سنندج برگزار شد فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد از دستگيري ۲ نفر سارق اماکن دولتي و کابل مخابرات در اين شهرستان خبر داد توقف اجراهای عمارت نوفل لوشاتو از چهارم تا هشتم مرداد ماه توضیح روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره بازنشستگی یک استاد این دانشگاه اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی تنگستان صورت های مالی ۱۴۰۱ بانک توسعه صادرات ایران تصویب شد «علت مرگ: نامعلوم» نامزد دریافت چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی شانگهای شد کودکان نمونه انجمن سرای امید‌ و همدلی حامی کودکان در شهرستان خاش و ایرانشهر تقدیر شدند دنباله‌رو راه شهیدان خدمت هستیم مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر در مرزهای دانش حرکت می‌کند «گزارش اقلیت» در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید

2
رئیس جهاد کشاورزی فارس:

رویکرد هم افزایی در خانواده جهاد کشاورزی فارس تقویت می شود

  • کد خبر : 33946
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
رویکرد هم افزایی در خانواده جهاد کشاورزی فارس تقویت می شود
فارس_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر تقویت رویکرد هم افزایی و مشارکت در بین بیش از 11 دستگاه، مجموعه و نهاد عضو خانواده سازمان جهاد کشاورزی این استان تاکید کرد و گفت: حوزه ما یک حوزه بسیار وسیع است امیدواریم بتوانیم رویکرد هم افزایی را رقم بزنیم.

گیتی آنلاین_ مجتبی دهقان پور در نشست شورای مدیران دستگاه های وابسته به این سازمان با اشاره به تاکید استاندار فارس مبنی بر تقویت تعاملات و ارتباطات بین دستگاه های وابسته بیان کرد: امیدواریم این تعاملات بیش از پیش شکل بگیرد و بتوانیم تجارب را با هم به اشتراک بگذاریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان فارس پتانسیل های بسیار بالایی دارد و هر چه نگاه می کنیم فرصت و پتانسیل هست، افزود: هر آنچه که ما به عنوان دستگاه های اجرایی انجام می دهیم خروجی آن باید به سمت تولیدکننده و بهره بردار ما بیایید تا بهره بردار ما احساس کند که دارد از این قضیه منتفع می شود.

وی با اشاره به اینکه با همه این تنگناهایی که وجود دارد اقدامات ما زمانی ارزشمند است که بتوانیم مشکلات تولیدکنندگان را هم حل کنیم، اظهار کرد: کارهای برجسته ای انجام شده است اما در کنارش یک سری کارهایی است که باید انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم.

دهقان پور با بیان اینکه نشست های مشترک می تواند از بُعد کاری و فنی به نتایج خوبی منتج شود، ابراز کرد: این موضوع برای کل مجموعه خانواده جهاد کشاورزی مفید است و رسیدن به هدف مان که پویایی دستگاه است تسهیل می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حرکت به سمت بهسازی سازمانی و رفع نقایط و تقویت نقاط قوت را از دیگر رویکرد های نشست با دستگاه های وابسته دانست.

نشست شورای مدیران دستگاه های وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در اداره کل امور عشایر این استان به ریاست دهقان پور و با حضور مدیران کل دیگر دستگاه ها برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33946

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.