• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
5
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 47301
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: رژه روز ارتش چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور مسئولان و فرماندهان ارشد استان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: رژه روز ارتش چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور مسئولان و فرماندهان ارشد استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۲۹ فروردین‌ماه؛ مراسم گرامیداشت روز ارتش همزمان با سراسر کشور در غرب کشور در کرمانشاه، کردستان و بروجرد با حضور نیروهای مسلح به صورت رژه پیاده و موتوری همراه با اجرای چتربازان و ارائه دستاوردهای ارتش‌ برگزار می‌شود.

امیر طاهری با بیان اینکه ارتش همواره در حراست از این مرز و بوم و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب آماده جانفشانی است تاکید کرد: برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، عطرافشانی وگلباران مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و شهدا را یکی دیگر از برنامه های این هفته در استان عنوان کرد وگفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، پیاده روی خانوادگی کارکنان و… از دیگر برنامه های هفته ارتش در استان است.

امیر طاهری بیان کرد: ارتش بارها و بارها با حضور در صحنه های حساس ثابت کرده که “ارتش فدای ملت” تنها یک شعار نیست بلکه هدف و اعتقاد قلبی ارتش است.

وی افزود: به لطف خدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز ارتش ما یک ارتش قدرتمند با ساختار انقلابی و ارزشی است که آماده دفاع همه جانبه از آرمانهای نظام در هر نقطه و هر زمانی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با تشکر از تمامی نیروهای مسلح که در کنار ارتش برای پاسداری از انقلاب ایستاده‌اند اعلام نمود: به ملت عزیز ایران اطمینان خاطر می دهیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در اوج آمادگی و اقتدار آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید دشمنان در کوتاهترین زمان ممکن هستیم و تا آخرین قطره خون خود پای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران ایستادگی خواهیم کرد.

امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری تاکید کرد: درحال حاضر نیروهای مسلح ایران از آنچنان اقتداری برخوردارند که کشوری مانند امریکا که داعیه ابرقدرتی جهان را دارد، به ایران التماس می کند که در صورت حمله به اسراییل کاری به پایگاه ها و مواضع آنها در منطقه نداشته باشیم.

امیر طاهری با اشاره‌ به حراست از مرزهای کشور توسط نیروهای مسلح اظهارداشت: استان کرمانشاه ۳۷۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که ۲۴۲ کیلومتر آن توسط نیروهای ارتش مراقبت می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا افزود: مرزهای استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته با هوشیاری کامل رصد می‌شوند و به یاری خداوند در سایه اتحاد، انسجام و آمادگی نیروهای مسلح تهدیدی در منطقه و کشور وجود ندارد.

امیر طاهری همچنین با اشاره به پاکسازی میادین مین توسط ارتش گفت: پیش از ۳.۵ میلیون هکتار از مرزهای غرب و جنوب غرب کشور از سوی ارتش مین‌زدایی شده و ۹۹.۹ نوار مرزی کشور کاملا پاکسازی و به طور کامل مین زدایی شده است.

امیر طاهری یادآور شد: اینکه گاهی شاهد انفجار مین در برخی از نقاط مرزی استان هستیم، به دلیل جابجایی مین در اثر سیلاب‌ها از آن سوی مرز و یا بالا آمدن مین‌هایی است که در اثر بارندگی‌های شدید از اعماق زمین به سطح آمده‌اند، مربوط می‌شود.

خبرنگار: #الهه_فرهادی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.