• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

پروژه‌های هواشناسی خراسان رضوی با پیشرفت ۷۰ درصدی به بهره‌برداری نزدیک می‌شوند ثبت نام بیش از ۳٠ هزار نفر از مادران غیرشاغل در طرح رایگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی آموزش به خانواده معلولین، برای تسهیل شرایط زندگی آنان از ضروریات است رکود بازار مسکن باعث ضربه به اقتصاد۲ میلیون خانوار ایرانی شده است/ مسکن، موتور محرکه اقتصادی کشور را روشن می کند پرداخت ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌ درصد در بانک سپه ستایش‌گو مشاور دبیر کل و عضو کمیته رسانه سازمان اینسکو شد سرپرست شهرداری یاسوج طی احکامی جداگانه ۸ معاونت این شهرداری را تغییرو از خدمات معاونین قبلی تشکر به عمل آورد به آتش کشیدن زمین های کشاورزی؛ درست یا غلط؟ صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد الگوی مدیریتی تعاونی در حوزه مسکن بکارگیری بشود «پرونده مختارنامه» نمونه روابط‌عمومی کارآمد افزایش سرمایه صنایع شیمیایی سینا مصوب مجمع گرفت

0
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و همرزمانش؛

رژیم خبیث را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد

  • کد خبر : 46711
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
رژیم خبیث را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست، تاکید کردند: آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ الهی.

به گزارش گیتی آنلاین,متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی، با جنایت رژیم غاصب و  صهیونیست به شهادت رسیدند. سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و دیگر شهیدان این حادثه، و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز.

شهیدان ما از خداوند مهربان خود، نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم اکنون در جمع اولیاء و صلحاء، متنعم به نِعَم الهی اند.

سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود.

آن‌ها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به ویژه هر که آنان را می‌شناخت سنگین است.

رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد، آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه الهی.

والسلام علی عبادالله الصاحین

سید علی خامنه ای- ۱۴ فروردین

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46711

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.