• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6
کارنامه درخشان مدیران سیمان ساوه

رکوردشکنی سیمان ساوه در تولید

  • کد خبر : 14821
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
رکوردشکنی سیمان ساوه در تولید
طبق آمار رسمی منتشر شده شرکت سیمان ساوه موفق شده است در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، رکورد تولید خود را شکسته و پس از ۱۰ سال در تولید سیمان و کلینکر سفید و خاکستری، توانسته بیشترین تولید خود را ثبت کند و با رشدی چشمگیر به میزان قابل توجهی  محصولات خود را به فروش برساند.

اقتصادوبیمه؛

 به نقل از روابط‌عمومی شرکت سیمان ساوه ،

در راستای تمهیدات و پیاده سازی برنامه‌های مدون مدیریتی این شرکت توانست در کارخانه سیمان خاکستری سیمان ساوه، با تولید ؛ ۱٫۱۰۷٫۵۳۲ تن کلینکر ، رکورددار تولید این محصول از ابتدای راه اندازی (سال ۱۳۸۶)  تا پایان ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گردد

.

کارخانه سیمان خاکستری شرکت سیمان ساوه، با تولید ۱٫۱۰۷٫۵۳۲ تن کلینکر، رکورددار تولید این محصول از ابتدای راه اندازی (سال ۱۳۸۶) تا پایان ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱.

همچنین در کارخانه سیمان سفید، شرکت سیمان ساوه با تولید  ۱۵۶٫۹۵۴ تن کلینکر سفید و تولید  ۱۵۷٫۴۴۸ تن سیمان سفید و فروش ۱۵۸٫۹۳۳ تن سیمان سفید ، رکورد دار این مواردطی ۱۰ سال گذشته باشد

.

کارنامه درخشان مدیران سیمان ساوه


شایان ذکر است تدابیر اندیشیده شده مهندسان سیمان ساوه تحت نظارت مهندس مهدی فقیهی مدیرعامل باتجربه این شرکت ، باعث افزایش بهره‌وری و ارتقا راندمان کاری در مجموعه گردیده و شرکت توانسته به میزان قابل‌توجهی در تولید ، تحویل و فروش عملکرد خود را افزایش داده و برای سهام‌داران و ذی‌نفعانش سودآوری و ارزش‌آفرینی قابل‌توجهی  به ارمغان بیاورد .


ا


ین توفیق عظیم در حالی رقم خورده است که مشکلات تحمیلی بر صنعت کشور و شرکت های تولیدی با روند افزایشی رو به رو بوده است و شرکت های سیمانی را دچار قطعی برق و گاز و عدم بازار یابی کرده است. اما با در نظر گرفتن تمام سختیها و مشکلات این شرکت سیمان ساوه و کارگران زحمتکش ان بوده اند که با راهبردهای قابل توجه توانسته است رکورد های تولیدی خود را بهبود ببخشند.


 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=14821

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.