• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

زدودن غبار محرومیت با خدمتی جهادی در دانشگاه پیام نور واحد زهک

  • کد خبر : 64077
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۵۹
زدودن غبار محرومیت با خدمتی جهادی در دانشگاه پیام نور واحد زهک
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: محرومیت زدایی مانع مهاجرت نیروی انسانی و قشر تحصیلکرده به سایر استان‌ها می‌شود.

به گزارش گیتی آنلاین-رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در سفر یک روزه به زهک در دیداری که با حسن دهمرده فرماندار این شهرستان داشت ضمن تفاهم بر تکمیل ساختمان این دانشگاه توسط خیران بر توسعه تحصیلات تکمیلی تاکید کرد و گفت: این اقدام مانع مهاجرت نیروی انسانی و قشر تحصیلکرده به سایر استان‌ها می‌شود.

ابوالفضل توسلی همچنین بر افزایش جذب دانشجو و ایجاد رشته های پرمخاطب متناسب با نیاز هر شهرستان در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه اشاره کرد و خواهان تعاملات و همکاری بیشتر در راستای ارتقای دانشگاه و دانشجویان شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی بومی بوده و در حفظ اخلاق دینی و فرهنگ بومی شهر و منطقه نقش مثبت زیادی دارد، تاکید کرد: هدف دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان علاوه بر دانشگاهی دانشجو محور، مهارت آفرین و کارآفرین بودن؛ توسعه عدالت آموزشی در مناطق دورافتاده و کم برخوردار منطبق بر بیانیه گام دوم است.

فرماندار زهک نیز در ادامه با بیان اینکه یکی از شاخص‌های منطقه سیستان محیط دانشگاهی و دانشجویی آن است، افزود: ساختمان پیام نور این شهرستان که ۱۶ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود با ظرفیت خیران تکمیل و بهره برداری می‌شود و با بهره‌برداری از آن بیش از ۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه در شهرستان زهک از فضای آموزشی و امکانات استاندارد بهره‌مند شوند.

حسن دهمرده اظهار کرد: دانشگاه پیام نور فرصتی مناسب برای تحصیل و تربیت دانشجویان در تراز انقلاب است.

وی گفت: نگاه ها به دانشگاه پیام نور مثبت است، برای رفع مشکلات و مطالبات دانشگاه پای کار هستیم و تلاش خود را بر رفع مشکلات دانشجویان این دانشگاه خواهیم کرد.

فرماندار زهک ادامه داد: توسعه، پیشرفت، اشتغال و فرهنگ با رشد فضاهای آموزشی امکان پذیر است.

گفتنی است؛ در این دیدار رئیس شورای شهرستان زهک، مافی عضو مجمع خیران مدرسه ساز کشور، رئیس اداره مخابرات، مدیر اداری دانشگاه پیام نور استان، رئیس دانشگاه پیام نور واحد زهک نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64077

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.