• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

عدم ساخت واحدهای ویلایی نهضت مسکن یعنی ابطال قرارداد واگذاری زمین حضور فیلم «سیاه سنگ» در دو فستیوال مورد تایید اسکار قول مساعد پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان کشاورزی انتصاب رئیس کمیته امور رسانه و رئیس کمیته عمران سازمان اینسکو جنوب غرب کشور برگزاری نشست هم‌اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نماینده مردم دشتستان ۱۵۰۰ هکتار از اراضی دلگان به زیر کشت گندم رفت آغاز کشت چغندر قند پاییزه در شهرستان ممسنی غربالگری پرفشاری خون و دیابت در «پویش ملی سلامت» از ۴۱ میلیون نفر گذشت نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع چگونگی ایفای نقش موثرتر در حوزه افزایش تولید و هم چنین برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان بگزار شد. استفاده از نوآوری و فناوری در ایجاد اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد (( شفن )) به زودی در مجمع سالیانه گام بلند بانک پارسیان برای رونق صنعت گردشگری/ بیش از ۵ میلیون بلیت اماکن گردشگری در نوروز از طریق زیرساخت‌های بانک پارسیان فروخته شد

2

زنان ستون انسانیت هستند

  • کد خبر : 35902
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
زنان ستون انسانیت هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: زن، ستون انسانیت است و اگر این ستون فرو بریزد، انسانیت نیز نابود می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در همایش پیام آوران عاشورا در ارومیه با اشاره به آیات و روایاتی درخصوص جایگاه رفیع و محترم زنان در دین مبین اسلام گفت: بانوان ستون‌های اصلی جامعه متعالی اسلامی هستند و به همین علت، هدف اصلی دشمنان نیز این قشر بوده است.

حجت الاسلام منصور امامی افزود: زن، ستون انسانیت است و اگر این ستون فرو بریزد، انسانیت نیز نابود می‌شود و به همین دلیل است که شیطان سرمایه گذاری کرده تا این ستون را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: خداوند متعال اوج هنر را در خلقت زن به کار برده و زنان به خاطر لطافتی که در وجود آنهاست، به خدا نزدیکتر هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در دنیای امروز و در هیچکدام از مکاتب بشری، آن گونه که اسلام به زن جایگاه و منزلت بخشیده، منزلتی برای بانوان قائل نیستند و این امر، متعالی بودن تعالیم اسلامی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: نگاه اسلام به زن، بی نظیر و مثال زدنی است چنان که پیامبر اسلام به پاس احترام به مقام زن در برابر دختر خود بلند می‌شود و بر دستانش بوسه می‌زند و نشان می‌دهد که زن در اسلام صاحب عزت و منزلت است.

این مقام مسئول گفت: جامعه بدون زن محل تولد صهیونیست‌ها و کودک کش‌ها می‌شود و به عبارتی، جامعه بدون زن جامعه‌ای خشن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: نظام سرمایه داری زن را به عنوان کالا مطرح می‌کند و زن را به آرامی می‌کشد و با چهره بزک کرده ازبین می‌برد که این نگاه، از نظر دین مبین اسلام مطرود و حرام است.

بانوان؛ گنجینه‌های کشف نشده اند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی هم دراین همایش گفت: بانوان یکی از گنجینه‌های کشف نشده دوران دفاع مقدس هستند و نقش آن‌ها در دوران دفاع مقدس مثال زدنی و قابل تحسین بوده است.

نیّر الهامی ادامه داد: تاثیری که خانواده شهدا در تمدن سازی دارند، انکار ناپذیر است و این مهم که با مدیریت بانوان شکل گرفته، باید به جوانان و نسل آینده منتقل و تبیین شود.

وی با اشاره به تاثیر جهاد تبیین و بیان خاطرات شهدا اضافه کرد: دراین خصوص خانواده شهدا و مسوولان هر دو وظیفه دارند به این امر پرداخته و جامعه و جوانان را با خاطرات و راه آن‌ها آشنا سازند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: مدرسه و دانشگاه مکان مهمی برای بیان این خاطرات و انتقال آن به دانش آموزان و دانشجویان است و بدون شک تاثیر مثبتی به دنبال خواهد داشت.

الهامی با تبریک روز پرستار اظهار کرد: قدر تمامی پرستاران که در عرصه سلامت زحمت می‌کشند، را باید بدانیم و بر زحمات آن‌ها ارج نهیم.

اجرای سرود و برگزاری مسابقه بین دانش آموزان حاضر از دیگر بخش‌های این همایش بود و در ادامه این مراسم از خواهران شهدا، پرستاران و امدادگران با اهدای لوح و هدیه، تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.