• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

۵زندانی با همکاری ستاد دیه از بند اسارت رهایی یافتند

  • کد خبر : 34060
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
۵زندانی با همکاری ستاد دیه از بند اسارت رهایی یافتند
مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در بازه زمانی یک ماهه اخیر پنج زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان محمدحسین خسروی تاکید کرد: رقم بدهی مددجویان آزاد شده ۱۲۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۳۸ هزار ریال بوده است که ۱۱۴ میلیارد ۶۵۵ میلیون ریال از آن به صورت پذیرش اعسار و تقسیط اقساط از سوی مراجع قضایی مورد قبول قرار گرفت.

وی تصریح کرد: حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز با پرداخت وام از سوی بانک‌های عامل و همچنین ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز به صورت بلاعوض از سوی این ستاد و خیران خاص به زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی ادامه داد : حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان از سوی شاکیان بخشیده و بقیه نیز از محل آورده مددجویان تامین شد.

مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در پایان افزود: از ۵ نفر مددجوی آزاد شده تحت حمایت ستاد دیه استان یک نفر بدهکار مالی، سه نفر محکوم به پرداخت مهریه و یک نفر محکوم به پرداخت نفقه بودند لذا امید است ستاد دیه استان بتواند در سال جاری با کمک خیران و نیکوکاران در جهت جلب مشارکت‌های مردمی و آزادی مددجویان جرائیم غیرعمد به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34060

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.