• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
1

ساخت مستند زندگینامه شهدای دانش‌آموزی در ارومیه

  • کد خبر : 64186
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
ساخت مستند زندگینامه شهدای دانش‌آموزی در ارومیه
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از تولید مستند زندگینامه چهار شهید دانش‌آموزی در ارومیه خبر داد.

سردار محمد حسین رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، با اشاره به ساخت مستند زندگینامه شهدای دانش‌آموزی در ارومیه با تأکید بر اهمیت این پروژه اظهار کرد: ساخت مستند زندگینامه شهدای دانش‌آموزی، بخشی از تلاش ما برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است. این مستندها به عنوان سندی از فداکاری‌ها و افتخارات این شهدا، به یاد نسل‌های آینده خواهند ماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از تولید مستند زندگینامه چهار شهید دانش‌آموزی در ارومیه خبر داد و گفت: مراحل پیش‌تولید این مستند در حال اتمام است و به زودی فرآیند ضبط آن آغاز خواهد شد.

رجبی خاطرنشان کرد:مستند نهایی در اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی که در آبان‌ماه برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: پروژه مستند شامل بررسی دقیق زندگی، تلاش‌ها، و دستاوردهای چهار شهید دانش‌آموز است که در طول دفاع مقدس جان خود را فدای وطن کردند. این مستند به‌طور ویژه به تلاش‌های آنها در دوران جنگ و تأثیرات آنها بر جامعه جوانان خواهد پرداخت.

فرمانده سپاه همچنین افزود: این مستند در راستای ارتقای فرهنگ ایثار و فداکاری و برای آشنایی بیشتر نسل جدید با ارزش‌های دفاع مقدس تهیه می‌شود.

وی یادآور شد: شهدای دانش‌آموزی، قهرمانان نوجوانی هستند که در دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع تاریخی با جانفشانی‌های خود برای کشور و نظام اسلامی فداکاری کردند. این مستند قصد دارد به زندگی، ویژگی‌ها و فداکاری‌های این شهدا پرداخته و در معرض دید عموم قرار دهد تا نسل‌های آینده با الگوگیری از این عزیزان، به اهمیت ایثار و فداکاری پی ببرند.

گفتنی است به‌منظور اطمینان از کیفیت بالا و محتوای دقیق مستند، از متخصصان و پژوهشگران حوزه تاریخ و دفاع مقدس بهره‌برداری شده است. امید داریم که این مستند بتواند در انتقال پیام شهدا و ارزش‌های آنها به نسل‌های آینده نقش مؤثری ایفا کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.