• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024

اخبار ویژه

توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس «انسانی مرد» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو  آغاز بخشودگی جرایم بیمه‌ ای کارفرمایان تامین اجتماعی نظم و رعايت مقررات توسط حاضران در مراسم تحويل سال در حافظیه و تخت جمشید قابل تقدير است ترمیم بندسارهای منطقه عشایری بورک در نیکشهر تعداد فوتی های حادثه آتش سوزی بیمارستان خصوصی قائم رشت ۸ نفر است/ بررسی و اعلام علت فوتی ها توسط پزشکی قانونی توسط موسسه اعتباری ملل صورت پذیرفت؛ پرداخت بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن تجلیل از ۸ هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان آزمایشگاه مرکزی اهرم تنها آزمایشگاه دولتی استان که جواب آزمایش‌ها را با پیامک به مراجعه‌کنندگان ارسال می‌کند راهکارهای معرفی و اطلاع رسانی خدمات کلینیک سلامت باروری در درمانگاه امام رضا(ع) بررسی شد ایرانشهر با «طلوع خونین» به پیشواز بهار می‌رود بررسی خدمت رسانی بیمارستان دکتر شریعتی تهران با حضور وزیر بهداشت

0

سازمان دانش آموزی ظرفیتی کم نظیر در حوزه های مختلف است

  • کد خبر : 56316
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۰۶
سازمان دانش آموزی  ظرفیتی کم نظیر در حوزه های مختلف است
مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی و خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان، سازمان دانش آموزی و تشکیلات ذیل آن را ظرفیتی کم نظیر در حوزه های مختلف دانست.

گیتی آنلاین-به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: در مجموعه آموزش و پرورش بسترها و پتانسیل های متعددی برای حضور و نقش آفرینی دانش‌آموزان فراهم شده که سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا از آن جمله اند.

وی افزود: هر جا و به هر میزان که دانش‌آموزان در برنامه ها نقش آفرینی کرده اند؛ شاهد موفقیت و توفیق بیش از پیش بوده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رسالت سنگینی بر عهده شما دانش‌آموزان عضو تشکل هاست و آن اینست که تبیین و روشنگری در عرصه های گوناگون بدست شما رقم می خورد.

بروشکی گفت: مهمترین رویکرد فعالیت های درون و برون مدرسه ای، تکیه بر مقوله مهم دانش آموز محوری است و بهره گیری از توان و فکر و اندیشه شماست که می تواند کار را بهتر و صحیح تر پیش ببرد.

وی بیان داشت: ظرفیت عظیم دستگاه تعلیم و تربیت با ابعاد و حوزه های مختلف بستری برای نقش آفرینی و انجام تعهدی مسئولانه است که با بصیرت و هوشیاری باید انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در مجموعه سازمان دانش آموزی، نیروهایی تربیت و تکامل می یابند که خواهند توانست گروه های مختلفی را تحت مدیریت خود گرفته و حلقه های گوناگون ارتباطی را شکل دهند و این مهم فراگیر می شود.

وی افزود: مهارت آموزی و انتقال مفاهیم مهارتی در رشته ها و فعالیت های مختلف از مهمترین اهداف کاری در سازمان دانش آموزی است و این مجموعه وظیفه پرورش افرادی ماهر، توانمند و کارآمد که در حوزه فردی و اجتماعی رشد کرده اند را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56316

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.