• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی: جایزه بزرگ پویش «با انرژی» در راه است

  • کد خبر : 59567
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۹
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی:  جایزه بزرگ پویش «با انرژی» در راه است
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مردم استان با نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت کارکرد کنتورهای خود در مرداد و شهریورماه سال‌جاری می‌توانند یکی از برندگان خوش شانس قرعه‌کشی این پویش باشند.

صالح نمدی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ با اشاره به تحویل نخستین خودرو سهمیه استان از قرعه‌کشی بزرگ پویش سراسری با انرژی، اظهار کرد: برنده جایزه بزرگ دور اول پویش با انرژی در استان آذربایجان غربی مشخص شده است، این جایزه، که یک خودرو ۲۰۷ دنده اتومات بود، طی مراسمی به این مشترک اهل ارومیه تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه، مردم آذربایجان‌غربی نیز در ماه‌های مرداد و شهریور می‌توانند یکی از برندگان خوش‌شانس این جایزه بزرگ باشند؛ تصریح کرد: مشترکان در ماه‌های مرداد و شهریور می‌توانند تنها با نصب اپلیکیشن با انرژی و مشارکت در پویش سراسری با انرژی در قرعه‌کشی بزرگ این پویش شرکت کنند و از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوند، این اپلیکیشن علاوه بر امکان ثبت کارکرد کنتور، به مشترکان کمک می‌کند تا مصرف برق خود را مدیریت کنند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی عنوان کرد: خودرو اتومات تولید داخل، جوایز ۱۰۰، ۱۰ و یک میلیون تومانی تنها بخشی از هزاران جوایزی هستند که پس از انجام قرعه‌کشی در اختیار مشترکان خوش‌مصرف و مشارکت‌کننده در پویش قرار خواهند گرفت، این جوایز به عنوان تشویقی برای کاهش مصرف برق و کمک به پایداری شبکه برق استان در نظر گرفته شده‌اند.

وی همچنین به سوالات رایج مشترکان پاسخ داد و گفت: شاید برای برخی از مشترکان این سوال پیش آید که آیا صرف اینکه جزو مشترکان خوش‌مصرف باشند برای شرکت در قرعه‌کشی کافی است یا خیر؟ ملاک شرکت در قرعه‌کشی جوایز پویش با انرژی، نصب اپلیکیشن و مشارکت فعال در این پویش است که این اقدام نه تنها به کاهش مصرف برق کمک می‌کند بلکه فرصت بردن جوایز ارزنده‌ای را نیز به همراه دارد.

نمدی تأکید کرد: در دو ماه پیش‌رو، به ویژه نیمه دوم مردادماه، روزهای حساسی برای صنعت برق می‌باشند امیدواریم که تمامی مردم تنها با کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خود در حوزه خانگی علاوه بر کمک به پایداری برق، از جوایز و هدایای این همراهی بهره‌مند شوند، این کاهش مصرف نه تنها به حفظ پایداری شبکه برق کمک می‌کند بلکه به عنوان یک الگوی مسئولیت‌پذیری اجتماعی در سراسر کشور قابل تحسین است.

وی در ادامه تصریح کرد: پویش با انرژی نه تنها به مشترکان خانگی بلکه به تمامی بخش‌های مصرف‌کننده برق اعم از تجاری، صنعتی و اداری نیز پیشنهاد شده است، این پویش با هدف کاهش مصرف برق در زمان‌های اوج مصرف و افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت مدیریت مصرف انرژی راه‌اندازی شده است.

گفتنی است؛ پویش با انرژی یک فرصت طلایی برای مشترکان است تا با مدیریت مصرف خود، هم به کاهش هزینه‌های خانوار کمک کنند و هم در حفظ منابع انرژی کشور سهیم باشند.

از آنجا که این پویش به صورت سراسری برگزار می‌شود، مشترکان می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی به راحتی مصرف خود را کنترل و مدیریت کنند و با شرکت در قرعه‌کشی‌های متعدد، شانس برنده شدن جوایز ارزنده‌ای را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.