• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1
پیام تبريک فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نوراني كرامت و روز دختر

سردار “کيقباد مصطفايي” فرمانده انتظامي استان به مناسبت فرارسيدن ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها، روز دختر و گراميداشت دهه کرامت پيامي صادر کرد.

  • کد خبر : 50463
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

پيام تبريک فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نوراني كرامت و روز دختر سردار “کيقباد مصطفايي” فرمانده انتظامي استان به مناسبت فرارسيدن ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها، روز دختر و گراميداشت دهه کرامت پيامي صادر کرد. به گزارش خبرگزاري پليس، متن پيام بدين شرح است؛ دهه […]

پيام تبريک فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نوراني كرامت و روز دختر

سردار “کيقباد مصطفايي” فرمانده انتظامي استان به مناسبت فرارسيدن ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها، روز دختر و گراميداشت دهه کرامت پيامي صادر کرد.

به گزارش خبرگزاري پليس، متن پيام بدين شرح است؛

دهه كرامت كه با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با ميلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پايان مي يابد يادآور تحول آفريني و عزم و قاطعيت بانوان والامقام جهان اسلام در حمايت از جايگاه دين و ايفاي نقشي ماندگار در صيانت از آرمانها و ارزشهاي ديني است.

اين ايام فرخنده كه شميم رضوي فضاي معنوي جامعه را معطر مي كند فرصت نابي براي ترويج سيره و فرهنگ اهل بيت (ع) و الگو گرفتن از منش اين بزرگواران است.

بي شک دختران امروز و مادران فردا كه نقش بسيار حساسي در تعيين سرنوشت فرهنگي و فکري جامعه دارند، با تاسي از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذيري از ايشان در زمينه تعالي معنوي، اخلاقي و علمي نسل هاي آينده گام بر مي دارند.

اينجانب ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن ميلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) و روز دختر به تمامي دختران عفيف ايران اسلامي علي الخصوص دختران استان کهگيلويه و بويراحمد، آرزومندم به برکت اين اسوه والاي عفت و پاکدامني و ولايتمداري، تک تک دختران ايران اسلامي با تأسي و الگوپذيري از آن حضرت، در تمامي مراحل زندگي خويش، همواره پيروز و سرافراز باشند.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد
سرتيپ دوم ستاد کيقباد مصطفايي

https://eitaa.com/policekb

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=50463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.