• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست هم اندیشی با دانشجویان استعداد درخشان و منتورینگ:

سرمایه ای ارزشمندتر از علم، نشر علم است

  • کد خبر : 46982
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۳۳
سرمایه ای ارزشمندتر از علم، نشر علم است
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی با دانشجویان استعداد درخشان و منتورینگ دانشگاه، نشر علم را ارزشمندتر از علم دانست.

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست که با حضور نمایندگانی از دانشجویان استعداد درخشان، منتورینگ دانشکده ها و دانشجویان مدال آور المپیاد برگزار شد، دانشجویان را سرمایه های موثر در جامعه دانست که باید همیشه به دنبال کسب علم باشند.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: خوشحالم در جمع دانشجویانی هستم که دغدغه مند علم هستند و برای کسب علم، ارتقای دانشگاه، ترویج فرهنگ و پیشبرد اهداف نظام، با دلسوزی تلاش می کنند.

او با بیان اینکه سرمایه ای ارزشمندتر از علم، نشر علم است، ادامه داد: بهترین طریقه یاد گرفتن، آموزش دادن است، یعنی باید به مرحله‌ای برسیم که پس از کسب علم، آن را به دیگران انتقال دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پایه گذار علم به ویژه طب، ایرانی ها بودند و باید به این امر افتخار کرد و برای حفظ و ارتقای این جایگاه تلاش کنند.

دکتر سید وحید حسینی با بیان اینکه استفاده از تجارب ارزنده اساتید بسیار مهم است و یک همبستگی در چرخه آموزش ایجاد می کند، افزود: یکی از اصول مهم در علوم پزشکی، تصمیم گیری و ارتباط موثر با بیمار است که این امر با انتقال تجارب، کامل و جامع می شود.

او همچنین به آسیب های بحران کرونا ویروس به حوزه آموزش اشاره کرد و افزود: بحران کرونا ویروس لطمات بسیاری به حوزه آموزش وارد کرده که رفع این چالش بزرگ، با کمک اساتید و دانشجویان دست یافتنی است.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست یادآور شد: مسوولان دانشگاه با پیگیری های منظم و مستمر با مسوولان استانی و کشوری، در حال رفع دغدغه ها و پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان، پرستاران، کارکنان و دانشجویان هستند.

در این نشست دکتر «احمد غلامی» سرپرست دفتر استعداد ها و عملکرد های درخشان دانشگاه در خصوص اقدامات انجام شده دانشگاه در این حوزه و دکتر «پارسا نژاد» از اساتید پیشکسوت دانشگاه در زمینه ضرورت و خاصیت منتورینگ، توضیحاتی ارایه دادند.

همچنین نمایندگان دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه، دغدغه های خود را با دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه مطرح کردند.

در این نشست روسای دانشکده های داروسازی و علوم و فناوری های نوین پزشکی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.