• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

آخرین وضعیت پیشبرد پروژه های عمرانی سلامت محور در فارس، بررسی شد برگزاری جلسه جهاد تبیین در کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس دیدار مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان تولید ۳۰۰ تن گوشت شترمرغ در آذربایجان‌غربی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد رانندگان سرویس مدارس موظف به استفاده از محتواهای تربیتی هستند نقش بی بدیل دانشگاه، در تبیین جلوه‌های جهاد و شهادت کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده برخی اقلام کالاهای اساسی به یک درصد نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع چگونگی ایفای نقش موثرتر در حوزه افزایش تولید و هم چنین برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان بگزار شد. جمعیت استان بوشهر روبه پیری می‌رود «راپسودی بزن تار» برنده مدال از فستیوال جوایز موسیقی جهانی شد نمایش‌های تئاترشهر ۳ میلیارد فروخت 

0

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مطرح کرد: افتتاح ۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور

  • کد خبر : 61922
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مطرح کرد:  افتتاح ۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت، ۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، رسول عطایی،در آیین افتتاح کریدور بزرگراهی غرب کشور اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت، ۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به بهره‌برداری رسید و این پروژه با حضور استاندار آذربایجان غربی و در جریان سفر یکروزه به مهاباد افتتاح شد.

عطایی افزود: این بخش از محور دار لک – مهاباد که بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است، با اعتباری معادل ۴۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه نه‌تنها بهبود قابل‌توجهی در تردد و حمل و نقل منطقه به همراه دارد، بلکه زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و ارتقاء زیرساخت‌های حمل و نقل در غرب کشور نیز خواهد بود.

عطایی گفت: با تکمیل این ۳.۵ کیلومتر، بخش مهمی از مسیرهای ارتباطی منطقه تسهیل شده و سفرهای بین شهری به مراتب آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: این پروژه به‌عنوان یکی از اقدامات بزرگ در هفته دولت، نماد تلاش‌های دولت برای بهبود زیرساخت‌های کشور و تسریع در روند توسعه منطقه‌ای است.

وی گفت: افتتاح این کریدور بزرگراهی، دستاوردی مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان آذربایجان غربی به شمار می‌رود و با ارتقای کیفیت جاده‌ها، امنیت و سرعت تردد را برای کاربران جاده‌ای به ارمغان می‌آورد.

همچنین، استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح ضمن تأکید بر اهمیت این پروژه، گفت: افتتاح این پروژه نشان‌دهنده عزم دولت برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و ارتقاء زیرساخت‌های حمل و نقل در سطح کشور است. ما به استمرار این تلاش‌ها و تکمیل پروژه‌های مشابه ادامه خواهیم داد تا خدمت‌رسانی به مردم را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم

گفتنی است این پروژه جزء برنامه‌های کلان دولت در زمینه توسعه بزرگراه‌ها و کاهش زمان سفر در مسیرهای مهم و پرتردد کشور است.

علاوه بر این، بهره‌برداری از این بخش از کریدور بزرگراهی، تأثیر مستقیم بر رشد اقتصادی منطقه خواهد داشت و به بهبود شرایط حمل و نقل کالا و مسافر کمک خواهد کرد.

با پایان‌یافتن این پروژه، انتظار می‌رود که حجم ترافیک در محورهای مرتبط کاهش یافته و تجربه سفر برای کاربران جاده‌ای بهبود یابد. این امر به ویژه برای مسافران و حمل و نقل کالا در منطقه غرب کشور، به‌ویژه در استان‌های هم‌جوار، اهمیت دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.