• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
با حکم لیائی؛

سرپرست اداره کل پست خوزستان منصوب شد

  • کد خبر : 52213
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
سرپرست اداره کل پست خوزستان منصوب شد
خوزستان_ در مراسمی با حضور محمد رضا پاکدل عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، حمید رضا فضلعلی پور به عنوان سرپرست اداره کل پست خوزستان معرفی شد.

گیتی آنلاین_ سرپرست اداره کل پست خوزستان طی مراسمی با حضور محمدرضاپاکدل عضو هیئت مدیره، محمدراضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و جمعی از مدیران استانی منصوب شد.

پاکدل در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، فرصت خدمت صادقانه و بی منت به مردم به ویژه در شرکت ملی پست را هدیه ای الهی و مصداق مجاهدت دانست و گفت: »هدف از تحول در شبکه پستی با بهره گیری از فناوری های نوین و هوشمندسازی زیرساخت ها و فرایندها، تامین رضایت مردم با ارائه خدمات مطلوب است.»

وی افزود: «هوشمند سازی خدمات علاوه برتامین رضایت مشتریان از خدمات دولت، بهبود معیشت و رفاه همکاران را هم به دنبال خواهد داشت.»

عضو هیئت مدیره به ظرفیت های پست خوزستان اشاره و تصریح کرد: «تمرکز بر تجارت الکترونیک و حمایت از تولید کنندگان به ویژه در حوزه مشاغل خانگی از الزامات رشد اقتصاد دیجیتال است که حمایت مسئولین استانی در توسعه زیرساخت های مناسب برای ایجاد هاب هوشمند پستی را می طلبد‌.»

در ادامه راضی جلالی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان به ظرفیت های شرکت های دانش‌ بنیان و فناور در کنار توانمندی شرکت ملی پست اشاره و بر هم افزایی پارک علم و فناوری و پست استان برای هوشمندسازی فرایند ها در ارائه خدمات پستی تاکید کرد.

وی ضمن اعلام حمایت از برنامه شرکت‌ ملی پست برای ایجاد هاب پستی هوشمند جنوب غرب کشور، پیشنهاد ایجاد شهرک لجستیک پستی با افق بلند مدت در خوزستان را مطرح نمود.

در پایان «حمید رضا فضلعلی پور» با حکم مدیرعامل شرکت ملی پست به عنوان سرپرست پست خوزستان معرفی و از زحمات «مهران حموله» مدیرکل پیشین این استان که به کسوت بازنشستگی نائل آمده است با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان و گفتگو با کارکنان از دیگر برنامه های پاکدل در سفر به خوزستان بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52213

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.