• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

پیوست رسانه‌ای، ابزاری برای تحقق تحول در دستگاه‌های اجرایی تعاونی‌های بخش کشاورزی از رئیس‌جمهور چه انتظاری دارند؟/ دولت به تعاون روستایی در مصوبات سفر دوم نگاه ویژه داشته باشد دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر با خانواده شهید ناو موشک‌انداز پیکان «پشت ابر پاییزی» قصه یک انتظار را به تصویر کشید حضور «امتزاج» در بخش رقابتی جشنواره پونای هند اجرای۱۰۰ برنامه بزرگداشت هفته بسیج در پلدشت فقط از جنس او به دل ملت می نشیند رکورد جوجه ریزی یکماهه در واحد های مرغداری سیستان وبلوچستان از مرز ۲ میلیون قطعه فراتر رفت برنامه‌های هفته بسیج سال ۱۴۰۲ معاونت اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز تشریح شد ارائه خدمات فوریت های پزشکی به ۳۶ نفر از حجاج بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی زاهدان نقش مهم انجام مراقبت های دوران بارداری در کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان پتروشیمی گچساران با حمایت بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید

1
با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد

  • کد خبر : 40070
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد
بوشهر_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور حکمی دکتر سید محمدهادی امامت را به‌عنوان "سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه" منصوب کرد.

گیتی آنلاین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور حکمی دکتر سید محمدهادی امامت را به‌عنوان “سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه” منصوب کرد.

متن حکم وی به این شرح است:

“بسمه‌تعالی
و بگو : پروردگارا! مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.

(آیه شریفه۸۰ سوره اسراء)


جناب آقای دکتر سید محمدهادی امامت
عضو محترم هیأت علمی دانشگاه
با سلام؛
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان” سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه” منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و مؤید باشید

دکتر حسن ملکی زاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر
۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40070

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.