• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
با حضور شریف زاده؛

سرپرست منطقه پستی جنوب شرق تهران منصوب شد

  • کد خبر : 31186
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
سرپرست منطقه پستی جنوب شرق تهران منصوب شد
با حکم مدیرعامل شرکت ملی پست حسن علیپور به عنوان سرپرست منطقه پستی جنوب شرق تهران منصوب شد.

گیتی آنلاین_ صبح یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران، حسن علیپور به عنوان سرپرست منطقه پستی جنوب شرق تهران معارفه و از خدمات علی اکبر هادوی مدیر پیشین این منطقه تقدیر شد.

شریف زاده در این مراسم با اشاره به اینکه پرسنل،سرمایه های اصلی شبکه پستی هستند، گفت: «با حول قوه الهی و همت و تلاش تمامی ارکان شبکه به ویژه نیروی انسانی متخصص و فداکار شبکه پستی توانستیم بدهکاری انباشته شرکت را تسویه نموده و در راستای همسان سازی رفاهیات کارکنان قراردادی، رسمی، پیمانی و شرکتی گام های مثبتی برداریم.»

شریف زاده در ادامه یکی از وظایف مهم مدیران را آموزش و تربیت نیروی های متخصص خواند و افزود: «هرچه میزان تخصص کارمندان بیشتر باشد، نیاز به نظارت کم‌تر خواهد بود. درواقع آموزش صحیح سبب می‌شود تا نیروی انسانی به مرور زمان عملکرد مستقلی پیدا کند. به بیانی دیگر، کارمندی که به خوبی با وظایف خود آشنا باشد، دیگر نیاز به حضور مداوم یک بالاسری ندارد، زمانی که چنین اتفاق مثبتی در یک تیم رخ دهد، مدیران هر بخش نیز می‌توانند با خیال آسوده به وظایف خود برسند و دیگر نگران انجام کارها در سایر بخش‌ها نباشند.»

وی گفت: «زمانی که بتوانیم دانش و مهارت کارکنان مجموعه را همسو به پیشرفت و ارتقای فناوری دنیا بروز کنیم، بدون شک عملکرد آن‌ها نیز موثرتر خواهد بود. در واقع بهبود عملکرد کیفی و کمی کارکنان، نتیجه آموزش‌های درست است که صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی را در پی خواهد داشت.»

در پایان از زحمات علی اکبر هادوی مدیر پیشین منطقه پستی جنوب شرق تهران در مدت زمان مدیریت در این منطقه با اهدای لوح تقدیر و حکم حسن علیپور به عنوان سرپرست منطقه پستی جنوب شرق تهران به وی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.