• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
روسان به وسعت ایران 

سمینار تخصصی انتخاب رشته و اعزام دانشجو به خارج از کشور توسط هلدینگ روسان با بیش از ۴۰ شعبه در کل ایران 

  • کد خبر : 64636
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
سمینار تخصصی انتخاب رشته و اعزام دانشجو به خارج از کشور توسط هلدینگ روسان با بیش از ۴۰ شعبه در کل ایران 
این سمینار تخصصی با موضوع انتخاب رشته و فرصت‌های تحصیلی خارج از کشور با استقبال گسترده برگزار شد. 

گیتی آنلاین_ در یک رویداد مهم آموزشی، سمیناری با محوریت انتخاب رشته و فرصت‌های تحصیلی در خارج از کشور با همت هلدینگ بزرگ روسان و مجموعه تجربه من و همچنین حضور جهاد دانشگاهی امیرکبیر در محل پژوهشکده فرهنگ ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

این رویداد که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین برگزار شد ، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی دانش‌آموزان در انتخاب رشته و ادامه تحصیل در خارج از کشور پرداخت.

سمینار با تلاوت آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. مهندس کیوان شریفان، مشاور فولاد اسفراین و نماینده هلدینگ روسان در اسفراین، با خوشامدگویی به حضار، بر اهمیت انتخاب رشته صحیح و برنامه‌ریزی برای آینده‌‌ای بهتر  تاکید کرد.

در ادامه،  آقای دکتر محمدرضا شاهرودی، سرپرست شعب هلدینگ روسان، با بیان اینکه زمان ارزشمندترین دارایی انسان است، بر اهمیت استفاده بهینه از زمان برای رسیدن به اهداف و همچنین اینکه ارزش هر چیزی در استفاده از آن چیز است ، تاکید نمودند.

دکتر هیمن نعمتی، نماینده هلدینگ روسان در بوکان و مشاور تخصصی کنکور، با ارائه نکات کلیدی و پنهان در انتخاب رشته، به دانش‌آموزان مشاوره  تخصصی ارائه تا انتخابی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشند.

دکتر محمد الماسی، عاملیت استان لرستان هلدینگ روسان، به مقایسه سطح علمی ایران با کشورهای منطقه و سایر کشورهای جهان پرداخت و سپس به چالش‌های مهاجرت و یادگیری زبان را با ذکر تجربیاتشان اشاره نمودند.

در ادامه، دکتر پویا سلطان زاده، مدیرعامل هلدینگ بین‌المللی روسان، با بیان تجربیات شخصی خود، به دانش‌آموزان انگیزه دادند تا مسیر اهداف خود را پیدا نمایند . وی در بخش تعاملی سمینار، به سوالات حضار درباره مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور پاسخ داد و بدین سبب عنوان نمود که هلدینگ روسان خدمات حقوقی گسترده ای را در داخل و خارج از کشور ارائه می دهد.

در پایان، با همکاری هلدینگ روسان، جهاد دانشگاهی امیرکبیر و مجموعه تجربه من، از زحمات برگزارکنندگان و سخنرانان سمینار تقدیر و تشکر به عمل آمد.

قابل ذکر است این سمینار با ارائه اطلاعات جامع و کاربردی در زمینه انتخاب رشته و مهاجرت ، باعث آگاهی بیشتر دانش‌آموزان و والدین جهت انتخابی هوشمندانه در مورد آینده تحصیلی این عزیزان شد.

همکاری مشترک مجموعه‌های مختلف در برگزاری این رویداد نشان از اهمیت و توجه به نیازهای دانش‌آموزان و حمایت از آنها در مسیر موفقیت است.

تیم مشاوره و انتخاب رشته کنکور “تجربه من” مصمم است که در مسیر آگاهی بخشی و هدایت دانش آموزان، نقشی حیاتی ایفا کند. دپارتمان “تجربه من” به آینده سازی جوانان متعهد است و تلاش می کند تا با ارائه اطلاعات جامع و راهنمایی های تخصصی، به دانش آموزان کمک کند تا بهترین انتخاب ها را برای آینده تحصیلی و شغلی خود داشته باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64636

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.