• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

«ابوالهولِ» ایرانی به کانادا می‌رود پیام تبریک مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس به‌مناسبت روز ملی صنعت و معدن بررسی و تصمیم گیری درباره مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی و طرح های سرمایه گذاری در کارگروه رفع موانع تولید استان فارس مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت خبر داد: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی برای توانمندسازی مددجویان پلدشت تقسیم ۱۰۲ میلیارد سود در مجمع گروه تولیدی مهرام دومین سوگواره «نوای ارادت» با هدف شناسایی استعدادها و ترویج فرهنگ مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود فرمانده مرزبانی: اجازه تردد غیرمجاز اتباع بیگانه را نمی‌دهیم تبیین تهدیدات زیستی و اهداف پدافند زیستی در نظام سلامت اجرای نمایش «گناه مشترک» تمدید شد معاون سیاسی فرمانداری شیراز از برپایی دائمی پاتوق های عفاف و حجاب خبر داد حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست جهانی پرستاری و مامایی در ژنو رئیس اورژانس آذربایجان غربی خبر داد: تصادف مرگبار در جاده بوکان به شاهین‌دژ

0
رئیس کمیته امداد عنوان کرد:

سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال کمیته امداد

  • کد خبر : 69135
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال کمیته امداد
رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: باید زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانوار را فراهم کنیم.

گیتی آنلاین_ سیدمرتضی بختیاری در نشست معاونان اشتغال سراسر کشور که در استان البرز برگزار شد، با اشاره به فعالیت بنیاد حیات در زیرمجموعه کمیته امداد، افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات و کیفی‌سازی اشتغال برای مددجویان از اهداف راه‌اندازی بنیاد حیات است.

وی ادامه داد: ایجاد بستری چابک همراه با نوآوری برای مشارکت فعالان اقتصادی و گروه‌های خیران در زمینه اشتغال محرومان جامعه، رویکردی است که در بنیاد حیات دنبال می‌شود.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: در هر استان، کارآفرینان برتری وجود دارند که با کمک آنها می‌توانیم مددجویان را در واحدهای تولیدی مشغول به کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در میان مددجویان نیز استعدادهای فراوانی وجود دارد که باید با پرورش این استعدادها، زمینه خودکفایی آنان را فراهم کنیم.

بختیاری تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال نقش موثری داشته باشند و در برنامه پنج ساله کمیته امداد نیز به بهره‌گیری از ظرفیت آنها تاکید شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز کشور به انرژی برای فعالیت صنایع، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی نیز فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند که علاوه بر تولید انرژی برق، خانوارهای مددجو نیز صاحب درآمد می شوند.

رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: باید زمینه اشتفال بانوان سرپرست خانوار را فراهم کنیم و چرا که مسئولیت زندگی بر دوش آنان است و باید کمک حال آنها باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=69135

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.