• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

برگزاری ۲ مانور در جهاد کشاورزی فارس فرماندار شهرستان ارومیه: آرامش را مدیون جانفشانی‌های شهدا هستیم کشف ارز قاچاق در ارومیه بیش از ۲۸۰۰ هکتار از گندمزارهای زهک تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت مشارکت بیش از ۵۱ درصدی در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی «شعر سینما» تصویری است که فی‌نفسه شعرش را به ظهور می‌رساند/ سینما نمی‌تواند شاعرانه باشد. سینما می‌تواند شعر جهان را کشف کند/ کار یک فیلمساز، به اعتراف درآوردن ابژه‌ها و اشیاست، نه اینکه آنها را محاکمه کند بلکه آنها را به سخن بیاورد/ برای جهانی شدن، باید ملی بودن خودمان را نو کنیم/ تنها هنر پیوسته ایرانی در طول تاریخ، شعر است قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی کوار ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که ساختار مجلس و دولت و نظام حکمرانی را بفهمد فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد ازدستگيري يک نفرسارق وکشف ۳۰فقره سرقت در شهر ياسوج خبر داد. بیمه دی همچنان توانگر/ تثبیت توانگری شرکت بیمه دی در عالی ترین سطح سمپاشی و ضد عفونی بازارهای عرضه و کشتاری دام زنده شهرستان مشهد به مناسبت عید سعید قربان درمان ناباروری مردان با انجام عمل جراحی میکروتسه و تسه

0

سومین مرکز امداد گل و گیاه شهرداری مشهد در آستانه بهره‌برداری

  • کد خبر : 67538
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
سومین مرکز امداد گل و گیاه شهرداری مشهد در آستانه بهره‌برداری
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از آماده‌سازی سومین مرکز امداد گل و گیاه در بوستان بهشت خبر داد، این مرکز با هدف ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در حوزه نگهداری و احیای گل و گیاه، به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری ، محمد شیخانی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد، اعلام کرد: سومین مرکز امداد گل و گیاه این شهر در بوستان بهشت و محدوده بولوار مفتح در حال آماده‌سازی است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در توضیح هدف راه‌اندازی این مراکز گفت: گاهی اوقات گل و گیاهان دچار آسیب می‌شوند و نیاز به احیا و مراقبت‌های تخصصی دارند که در توان همه افراد نیست. مراکز امداد گل و گیاه به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

شیخانی همچنین یادآور شد که اولین مرکز امداد گل و گیاه در سال ۱۴۰۰ در بوستان وفا (منطقه دلاوران) تأسیس شد و دومین مرکز نیز در بوستان نیلوفر آبی، محدوده بولوار اندیشه، راه‌اندازی شده است. علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی، این مراکز به فروش گل و گیاه نیز می‌پردازند.همچنین سومین مرکز امداد گل و گیاه در بوستان بهشت، محدوده بولوار مفتح درحال آماده‌سازی است تا تعداد این مراکز از ۲ مرکز به ۳ مرکز افزایش پیدا کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: این مراکز نقش مهمی در تبادل تجربیات مرتبط با نگهداری گل و گیاه ایفا می‌کنند و استقبال شهروندان از این خدمات به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=67538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.