• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
0

سوگواره «روز وداع یاران » در زاهدان برگزار شد

  • کد خبر : 52946
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
سوگواره «روز وداع یاران » در زاهدان برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و یاران با وفایش مراسم سوگواره روز وداع یاران با حضور جمعی ازمسئولین استان و شاعران مطرح سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

گیتی آنلاین-به گزارش  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی شهید جمهور محترم کشور و یاران همراهش مراسم سوگواره «روز وداع یاران»، با حضور علی سرگزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، غلامرضا باغبانی، مسئول هیات رزمندگان اسلام در استان،عباس نورزائی مدیر بنیاد ایران شناسی ، مهدی جهان تاب، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و کتابداران و جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر استان در کتابخانه نور زاهدان برگزار شد.

حامد زارعی ، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان در این سوگواره گفت: شهادت رئیس جمهور محترم هم برای دوستان و هم برای منتقدین ایشان ضایعه ای دردناک بود و بعد این حادثه هر یک از افراد از زاویه نگاه خود این حادثه را روایت کردند.برخی با خلق آثار هنری برخی با تهیه گزارش و ما هم امروز در این مکان جمع شده ایم تا این واقعه را از نگاه هنر روایت کنیم.

غلامرضا باغبانی ، مسئول هیات رزمندگان اسلام نیز در این مراسم گفت: نگاه ولایی نهاد کتابخانه های عمومی در معرفی ارزشهای انقلاب ستودنی است.

وی انقلاب اسلامی را حاصل تلاش و همت مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری در ریل پیشرفت قرار گرفته است و رهنمودهای ایشان باعث شده که این انقلاب علی رغم تمام دسیسه ها ی دشمنان به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد.

مسئول هیات رزمندگان اسلام در سیستان و بلوچستان، با گرامیداشت یاد شهید جمهور گفت: این انقلاب حتی با شهادت رجائی ها، باهنرها، مفتح ها و رئیسی ها به حرکت رو به رشد خود ادامه داده و خواهد داد .

وی خستگی ناپذیری، و شجاعت را از مهمترین خصایص رئیس جمهور شهید بیان کرد و افزود: وقتی انسانن مسیر الهی را انتخاب نماید و در راه درست قرار گیرد قطعا خدا هم به او کمکخواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52946

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.