• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی  بازدید بیش از ۴۰ نفر از راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس از موزه دفاع مقدس استان فارس حسابهای شفاف و سود خوب با مهندس سید حسن معصومی در سیمان بجنورد ساماندهی ترافیک ورودی سرخس به مشهد با اجرای پروژه تعریض پل کال طرق «ویدیوگرام‌های یک انقلاب» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران راهبرد اداره کل صمت فارس حمایت و تقویت تولید داخلی ، کارآفرینی ، به کارگيری فناوری‌های نوين در توليد محصولات و توسعه صادرات غیرنفتی است نمایشنامه‌خوانی «پنجره‌ای بر بادها» در تماشاخانه استاد انتظامی  حمایت از ورزش و جوانان از سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان روستای نوفن؛ طرح جدید برای اشتغال فناور در روستا‌ها / لازمه برنامه استراتژیک مطلوب داشتن تفکر استراتژیک در مسیر توسعه است مناطق طبیعی شهرستان بوانات عرصه درگیری با شکارچیان مسلح اعطای نشان عالی برکت به مدیرعامل بانک ملت صدور سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین سایت های طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

6
فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) دشتستان:

سپاه دشتستان در کنار حوزه سلامت برای ارائه خدمات به مردم است

  • کد خبر : 37282
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۲۶
سپاه دشتستان در کنار حوزه سلامت برای ارائه خدمات به مردم است
بوشهر_ فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان بابیان اینکه بسیج متعلق به همه آحاد مردم است گفت: سپاه پاسداران جوادالائمه شهرستان دشتستان همچون گذشته در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای ارائه خدمات به مردم است.

گیتی آنلاین_ سرهنگ غلامرضا بناری در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمک به اقشار آسیب‌پذیر، وظیفه بزرگ همگانی است و بسیج و سپاه نیز در موضوع محرومیت‌زدایی در کنار همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کلیه کادر بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد: توجه به سلامت مردم موردتوجه مسئولین قرار گیرد.

سرهنگ بناری اضافه کرد: کارکنان حوزه بهداشت و درمان همچنان گذشته با تفکر بسیجی به مردم به‌ویژه مناطق محروم خدمات ارائه دهند و در این مسیر بسیج و سپاه نیز در کنار آن‌ها همچون گذشته خواهد بود.

وی ضمن تشکر از زحمات بسیج جامعه پزشکی افزود: خدمت به خلق شیرینی کار جهادی است و بسیج جامعه پزشکی همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی و انجام برنامه‌های جهادی بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: با توجه به گستردگی شهرستان دشتستان می‌طلبد همه مسئولین در کنار یکدیگر به اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کنند.

سرهنگ بناری اضافه کرد: در سال‌های گذشته در بخش ارم شهرستان دشتستان کارهای بسیار خوبی توسط بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام‌شده است که می‌طلبد ارائه این‌گونه خدمات ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان همچون گذشته در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای ارائه خدمات به مردم است تا بتوانیم در موضوع محرومیت‌زدایی کمک کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی زیادی جامعه را تهدید می‌کند که باید با برنامه‌ریزی و کار جهادی در این خصوص ورود پیدا کنیم تا مردم کمتر دچار آسیب شده و از مشکلاتشان کاسته شود.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37282

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.