• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1
تاکید رییس دانشگاه در پنجاهمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان؛ 

سیاست گذاری و برنامه ریزی صحیح، چراغ راه حوزه فناوری در دانشگاه است

  • کد خبر : 59631
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
سیاست گذاری و برنامه ریزی صحیح، چراغ راه حوزه فناوری در دانشگاه است
فارس_ پنجاهمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت، صبح امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد. 

گیتی آنلاین_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت برج فناوری در پارک علم و فناوری سلامت در پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر تسریع روند اجرای این طرح تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: با استقرار شرکت ها در پارک علم و فناوری سلامت، همکاری های لازم در زمینه های مختلف با آنها صورت می گیرد.

او تاکید کرد: با هدف گذاری صحیح و برنامه ریزی درست باید زیر ساخت های نرم افزاری دانش بنیان را ارتقا بخشید و سبب تسهیل مسیر شد.

مسوول ارشدحوزه سلامت فارس با اشاره به توانمندی علمی و سرمایه انسانی متخصص در دانشگاه گفت: سه اصل سیاست گذاری، تشویق و تسهیل گری باید سر لوحه قرار گیرد تا موجب رشد فناوری های نوین در حوزه سلامت و مشاغل دانش بنیان شود که ریل گذاری خوبی در این سه سال در راستای تشویق، ترغیب و حمایت از فناوران و صاحبان ایده صورت گرفته است.

در این نشست همچنین دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از برگزاری نخستین جشنواره ابوماهر شیرازی (اختراعات حوزه فناوری سلامت)، پیشنهاداتی در خصوص برگزاری این جشنواره در سال های آتی در سطح استانی و ملی، بیان کرد.

دیگر مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون این جشنواره و ارتقای فعالیت ها و حمایت از مخترعان و فناوران اشتغال آفرین پرداختند.

پنجاهمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، صبح امروز پنجشنبه یازدهم مرداد ۱۴۰۳، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه، معاون تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59631

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.